Hoppa till innehåll

Vilket Gta Är Bäst?


Torcida
 Dela

Rekommendera inlägg

Jämföra grafiken mellan ett spel som släpptes till Playstation 2 för lite drygt 6 år sedan med en uppföljare som släpptes till en helt annan konsolgeneration är idiotiskt. Om San Andreas hade haft multiplayer så hade de spelet varit det självklara valet.

Gta san andreas har Multiplayer och finns att ladda ner här http://www.sa-mp.com/download.php
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

gta san andreas är bäst.Men så får vi inte glömma vice city jag gillar inte uppdragen på vice city men det är så skön stad. gta 4 har roligast uppdrag men det är väldigt tråkigt när man inte kör uppdragen men san andreas är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

san andreas har best story och IV har mycket bättre fyisk elr nåt sånt, jämför med att bli på körd av en bil på san andreas och IV.

skojar du eller gta 4 har mycket bättre story än san andreas.på san andreas blir cj mamma mördad och helt plötsligt hamnar han i massa trubbel.på gta 4 lurar roman niko till liberty city sen blir dom jagade av låne hajar.gta4 har mycket bättre story än vad san andreas har.men san andreas är det bästa spelet.och så är det en negativ sak i san andeas cj mördar ryder det tycker jag är dåligt eftersom jag älskar ryders stil.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

En mycket svår fråga. Jag tycker att San Andreas hade en bättre story som man lätt fastnade för. Dock har GTA IV en så mycket kraftigare och finare grafik samt en mycket bättre spelkänsla. Men för mig är en story mycket viktigare, så jag måste nog välja San Andreas. Tänk om dem skulle göra ett nytt GTA med storyn från San Andreas och med grafiken & spelkänslan från GTA IV? Oslagbart!

Redigerat av CrippLE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...