Hoppa till innehåll

Speltips!

Pillshere

Rekommendera inlägg

lägger till på Hivee's lista

modern warfare 2

Skate 1 & 2 (3 släpps någongång i år, typ vid sommaren)

Mirror's Edge

Tekken 6

Need for Speed SHIFT

och kan låta fjolligt men Lego spelen, de är faktisk väldigt roliga att spela ^^

Skate 1 kan du ju ta bort...

Skate 3 släpps i maj...

Men jag tycker du ska köpa Oblivion... väldigt bra rollspel..

Eller kanske Dragon Age : Orgins?

Varför ska han ta bort skate 1?

Köp CoD4,WaW elr MW2

Forza motorsport.

För att det är så fruktansvärt dåligt gjort...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

modern warfare 2

Mirror's Edge

Tekken 6

Need for Speed SHIFT

och kan låta fjolligt men Lego spelen, de är faktisk väldigt roliga att spela ^^

Skate 3 släpps i maj...

Köp CoD4,WaW elr MW2

Forza motorsport.

skate 1 är inte dåligt, det är asbra, fast sämre än tvåan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

modern warfare 2

Mirror's Edge

Tekken 6

Need for Speed SHIFT

Skate 3 släpps i maj...

Köp CoD4,WaW elr MW2

Forza motorsport.

skate 1 är inte dåligt, det är asbra, fast sämre än tvåan

Skate 2 är samma sak som Skate 1 fast bättre, varför köpa båda?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du gillar RPG's så vore nog Dragon Age: Origins ett bra val. Det är lätt att förstå och enkelt att komma in i. Karaktärernas personligheter och spelets mål är ganska simpelt uppbyggt, så man behöver inte tänka filosofiskt och därmed krävs det inte att man behöver tänka utanför lådan. ( Inget personligt, men när jag var elva år var jag extremt trångsynt och förstod inte ett skit såvida det inte kastades i ansiktet på mig. )

Konceptet och stridssystemet är lätt att ta åt sig och man lär sig snabbt hur allt fungerar. Även om du inte kan så mycket engelska så kommer du alltid ha en aning om vad som försiggår tack var det Biowares fantastiska sätt att introducera storyn till spelaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du gillar RPG's så vore nog Dragon Age: Origins ett bra val. Det är lätt att förstå och enkelt att komma in i. Karaktärernas personligheter och spelets mål är ganska simpelt uppbyggt, så man behöver inte tänka filosofiskt och därmed krävs det inte att man behöver tänka utanför lådan. ( Inget personligt, men när jag var elva år var jag extremt trångsynt och förstod inte ett skit såvida det inte kastades i ansiktet på mig. )

Konceptet och stridssystemet är lätt att ta åt sig och man lär sig snabbt hur allt fungerar. Även om du inte kan så mycket engelska så kommer du alltid ha en aning om vad som försiggår tack var det Biowares fantastiska sätt att introducera storyn till spelaren.

Engelska har jag inga problem med, jag är till och med bättre än min engelskalärare! ;:

Men tack för tipset, jag ska pröva det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte Dragon age mer avancerat än det?? Det är ju ändå ett bioware spel.

Oblivion helt klart om du gillar rollspel, håller riktigt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...