360Xbox Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 -Paranormal Activity -Darkness Falls -Brain Dead :D (den är inte blodig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 -Brain Dead :D (den är inte blodig) Vad snackar du om? Den är väldigt blodig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Drag me to hell. http://www.imdb.com/title/tt1127180/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 -Brain Dead :D (den är inte blodig) Vad snackar du om? Den är väldigt blodig. Skojjade bara. :P Som Boffaroffe sa så är Drag Me To Hell ett bra tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) Såg The Haunting in Connecticut förra veckan, riktigt bra film. Sägs att det hänt på riktigt, men det tvivlar jag extremt starkt på. Trailer. Varnas för personer under 15 Redigerat 11 Mars 2010 av Hedman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Såg The Haunting in Connecticut förra veckan, riktigt bra film. Sägs att det hänt på riktigt, men det tvivlar jag extremt starkt på. Trailer. Varnas för personer under 15 Har sett den ganska bra men vadå varnas för personer under 15 visst är den läbbig men inte lika läbbig som The Grudge! OnT: Tycker att du bör se The Haunting In Connecticut, The Grudge, The Happening, Night On The Elm Street, Dawn Of The Dead och One Missed Call! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) The Mirrors Silent Hill Paranormal Activity Splinter Mirrors är nog den som lyckades skrämma mig mest... något obehaglig. Redigerat 14 Mars 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Japp, Mirrors är fan läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Splinter lär man ju också se, fått flera priser trots att den hade en total budget på 15000 dollar (i princip inget) så har den dragit in 150.000.000. Vilket är världsrekord i 'profit' inom film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Splinter lär man ju också se, fått flera priser trots att den hade en total budget på 15000 dollar (i princip inget) så har den dragit in 150.000.000.Källa? Eller menade du paranormal activity? Redigerat 15 Mars 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Såg The Haunting in Connecticut förra veckan, riktigt bra film. Sägs att det hänt på riktigt, men det tvivlar jag extremt starkt på. Trailer. Varnas för personer under 15 Har sett den ganska bra men vadå varnas för personer under 15 visst är den läbbig men inte lika läbbig som The Grudge! OnT: Tycker att du bör se The Haunting In Connecticut, The Grudge, The Happening, Night On The Elm Street, Dawn Of The Dead och One Missed Call! För att den rekommenderas för personer över 15 år kanske? Sen är det inte mitt fel om nån kommer och gnäller på att jag skickade en "läskig" trailer utan att varna innan.The Grudge är för övrigt överskattad. Den har ingen story, bara skit weird. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Splinter lär man ju också se, fått flera priser trots att den hade en total budget på 15000 dollar (i princip inget) så har den dragit in 150.000.000.Källa? Eller menade du paranormal activity? Hm tydligen. hur lyckades jag med detta då x_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.