anonym0 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Mitt spel stängs av precis innan andra uppdraget/nivån startar. har försökt flera gånger men blir alltid samma problem. Precis när det ska starta stängs hela spelet av och man kommer till skrivbordet. Finns det något som kan fixa detta problem? //ano0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Uppdatera PB(vet inte om det hjälper). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problemMan är ju en stor nolla om man inte fattat än att fps på PC är det heliga, det är nu det har blivit så insatt med den nya generationen av konsoller att man släpper dessa fpsspel på konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 så går det när man spelar battlefield istället för Call of Duty... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problemMan är ju en stor nolla om man inte fattat än att fps på PC är det heliga, det är nu det har blivit så insatt med den nya generationen av konsoller att man släpper dessa fpsspel på konsoll. jag vet att fps är heliga på PC, det jag menade var att datorer ofta crashar, laggar etc, och det är svårt och dyrt att skaffa bra kort till datorn så det inte laggar. men allt annat e bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Snack om att fps är bättre på PC än på konsol eller att man bör lite CoD hör inte hit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Har du patchat spelet om det finns nån patch? Annars, kan du prova det. Finns det inget, kan du prova ominstallera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 jag har patchat det men det hjälpte inte, har ominstallerat det 3 gånger men det hjälpte inte heller =( finns det något annat man kan göra? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Testa att inte ta Resume Game utan det andra alternativet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jo händer samma sak även om man kör new game. Så fort nivån "cold war" startar så stängs spelet av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problem Man är ju en stor nolla om man inte fattat än att fps på PC är det heliga, det är nu det har blivit så insatt med den nya generationen av konsoller att man släpper dessa fpsspel på konsoll. jag vet att fps är heliga på PC, det jag menade var att datorer ofta crashar, laggar etc, och det är svårt och dyrt att skaffa bra kort till datorn så det inte laggar. men allt annat e bra. Beros ju helt och hållet på vad man har för stuff i sin dator. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg