Hoppa till innehåll

Bf Bad Company 2 Problem


anonym0
 Dela

Rekommendera inlägg

Mitt spel stängs av precis innan andra uppdraget/nivån startar. har försökt flera gånger men blir alltid samma problem.

Precis när det ska starta stängs hela spelet av och man kommer till skrivbordet.

 

Finns det något som kan fixa detta problem?

 

//ano0

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problem

Man är ju en stor nolla om man inte fattat än att fps på PC är det heliga, det är nu det har blivit så insatt med den nya generationen av konsoller att man släpper dessa fpsspel på konsoll.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problem

Man är ju en stor nolla om man inte fattat än att fps på PC är det heliga, det är nu det har blivit så insatt med den nya generationen av konsoller att man släpper dessa fpsspel på konsoll.

 

jag vet att fps är heliga på PC, det jag menade var att datorer ofta crashar, laggar etc, och det är svårt och dyrt att skaffa bra kort till datorn så det inte laggar. men allt annat e bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

This is why you shouldn't have it on PC. xD alltid bara problem

Man är ju en stor nolla om man inte fattat än att fps på PC är det heliga, det är nu det har blivit så insatt med den nya generationen av konsoller att man släpper dessa fpsspel på konsoll.

 

jag vet att fps är heliga på PC, det jag menade var att datorer ofta crashar, laggar etc, och det är svårt och dyrt att skaffa bra kort till datorn så det inte laggar. men allt annat e bra.

 

Beros ju helt och hållet på vad man har för stuff i sin dator. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...