Champagne Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Tja, du kan ju alltid äta en frukt och ett stekt ägg. Då har du en perfekt frukost om du käkar fullkorns bröd med typ skinka eller något kött ;)Bara det?... Har för mig att man borde också dricka osötad juice för att få c-vitaminer... Är de sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Är ofta nervös själv. Äter inge bra frukost heller. ska börja med det.. Såfort läraren frågar mej så börjar jag stelna till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Något tips om hur man sliter sig från xboxet och hoppar i säng vid 9-10? :) Säg till dina föräldrar. Det är trots allt deras uppgift att se till så att du sköter sömn, skola och sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har samma problem, men jag blir skakis när jag ska prata inför många eller med någon okänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Jag är ju ingen doktor men kan det inte vara så att kroppen är så pass trött när du börjar skolan så den inte hänger med? Att du helt enkelt är övertrött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Det verkar ganska uppenbart att din nervositet beror på att du inte sover på nätterna. Du sade att du kan somna vilket tid som helst, då borde det väl inte vara så svårt att bara lägga sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Det kanske har hänt något med dina kompisar, att ni har bråkat eller något? Gör du klart dina läxor? Jag blir nervös inför läraren när jag inte har gjort läxan så måste man slänga ihop en ursäkt. Jag tror att det är någon av dom sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har samma problem, men jag blir skakis när jag ska prata inför många eller med någon okänd. Jag med, jag börjar stamma skit-mycket då. :( Tja, du kan ju alltid äta en frukt och ett stekt ägg. Då har du en perfekt frukost om du käkar fullkorns bröd med typ skinka eller något kött ;)Bara det?... Har för mig att man borde också dricka osötad juice för att få c-vitaminer... Är de sant? Om du vill ha c-vitamin i dig, vilket du inte bör behöva ha varje morgon så borde du ta C-vitamin-tabletter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Brustabletterna gör inte ett skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 var också nervös å svettig förr kände mig naken, rädd, exposed^^ fast det har gått över nu gjorde inget åt det utan det bara försvann när man lärde sig känna folk och blev mer säker i sig själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Brustabletterna gör inte ett skit... Har jag sagt att han måste ta just brustabletter? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Har samma problem, men jag blir skakis när jag ska prata inför många eller med någon okänd.Okända kan jag prata med, helt flytande utan att skaka eller nåt. ofta jag som startar Konversationen.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.