Hoppa till innehåll

Vilket Ska Jag Skaffa?


arrmando

Rekommendera inlägg

Beror ju på i vilket sammanhang det sägs, jag hatar GTA IV som ett spel men jag känner ju inte för att banka in fodralet bara för det. Största orsaken är att de byggde en stor intressant jävla stad som saknar innehåll... Att hänga med Roman och Niko's övriga vänner eller åka på dejt någonstans var dödstråkigt... Det enda riktiga man kunde göra var att köra story missions som väl var okej men det är så sorgligt att de slösade så många resurser på att designa resten av den värdelösa staden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Beror ju på i vilket sammanhang det sägs, jag hatar GTA IV som ett spel men jag känner ju inte för att banka in fodralet bara för det. Största orsaken är att de byggde en stor intressant jävla stad som saknar innehåll... Att hänga med Roman och Niko's övriga vänner eller åka på dejt någonstans var dödstråkigt... Det enda riktiga man kunde göra var att köra story missions som väl var okej men det är så sorgligt att de slösade så många resurser på att designa resten av den värdelösa staden.

Du är väl medveten om att The ballad of gay Tony och bike DLC packeten kommer till PS3 nu va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första verkar du inte på alls bra humör idag Garone. Vad har hänt?

för det andra har inte AC2 dålig story den har en väldigt bra uppbygg story. och det är ett mycket bra och roligt spel önskade bara att det var lite längre längre story asså typ lika mycke saker i varje minne men kanske lite större saker i minnena lite mer strider och skull föredargit mellan 25-30 minnen synd bara att 360 inte har den kapaciteten av utrymme på skivor önska att Assassian´s creed var exklusivt till Ps3 för då kunde de göra spelen större med mer saker.

 

nu jag tycker du ska ska köpa Mag och Assassian´s creed 2 och ett headset eller Mag AC2 och Battelfield bad company 2 eller Mag och AC2 och Heavy rain. som sagt som Gangster twist sa kolla upp conecptet på dom och kolla och se om det är något du gillar om du köper något av spelen eller båda två utav Mag eller Assassin´s creed 2 adda mig på PSN mitt namn är samma som mitt namn här på fuska för jag har både AC2 och Mag. Jag kör väldigt mycket Mag har de senaste 2 veckorna inte blivit så mycket mag men är i level 31 fältsunderstöd spelar i Raven. rekomenderar Raven om du är bra på sjutspel för i raven 75% hardcore jag är exempelvis en hardcore i S.V.E.R så 50% hardcore men deras ställe är mycket lätt att försvara om du köper mag och vill spela med mig skriv till mig på PSN och jag hjälper dig att komma igång och så men då får du välja raven.

 

1:MAG ( mycket bra att ha headset enkelt att kommunicera PS: finns ingen gruppchatt eller så tvärr så det är väldigt väldigt smidigt)

2:Assassin´s creed 2

3:Battelfield bad company 2

4: Heavy rain välj några här vet jag som du gillar men rekomederar verkligen Mag sedan tycker jag npg du ska köpa headst och heavy rain eller bad company 2 med om du har råd. rekomenderar sonys officiellla PS3 headset

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv såg jag inget alls speciellt i MAG när jag körde betat, tror dock de är ett sådant spel som kanske bygger på en. Fast jag trvis så mycket bättre med Bad Company 2. De känns verkligen som ett krig när man kör de.

 

Battlefield är Multiplayer #1 , nuff said -_-

 

 

Och bara för man ger ett spel kritik så måste man inte vara på dåligt humör. Jag gillar Garones ärlighet.

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battlefield BC2 verkar bra men spelet var förjävligt fult till PS3 och min dator vägrar köra PC versionen.

Det är intressant att du tycker detta, eftersom PC versionen inte alls ser så mycket bättre ut och de beror på att de är portat till PC, och att de tydligen syns, säger de på GTs review. Men mouse och keyboard är soft, men jag diggar PS3 kontrollen nu, är så van med KZ2 etc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Heavy Rain om du kan stå ut med lite komplexitet och inte förväntar dig massa action. Annars så borde du satsa på AvP eller MAG. Både AC2 och Bioshock 2 är riktigt dåliga spel.

Bioshock 2 är ju ett bra spel. Ettan var dock bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Texturerna på konsolversionen är lågupplösta och det har em massa aliasing. ( ojämna kanter. )

Aa men alltså jag märker aldrig av "ojämna kanter", har aldrig märkt av det i något spel :o

 

Och hur bra dator krävs det egentligen för att maxa BC 2?

Min dator: Intel Core 2 Duo, 2.66GHz, 2GB RAM, mins inte riktigt grafikkortet, typ 8800GTX eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sitter nog inte lika nära tv:n som jag.

 

Och det är inte min dator som är för dålig, utan det är något konstigt som hänt för mig och ett fåtal andra ATI användare. Jag får samma prestanda på low 800x600 ( tänk dig ett jävla ps2 spel ) som på Max 1680x1050 och spelet kraschar konstant. Får bättre prestanda i Crysis med inställningar på Very High, 8x AA och Real Lifesis modden:

 

http://www.crymod.com/uploads/mediapool/00029hr2.jpg

 

Tror nog att det ser "lite" bättre ut än BC2.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...