GangsterTwist Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jag vet inte riktigt vad du syftar på nu Garone :S Jag undrade om min dator klarar av att maxa BC2, du lär ju veta, du är mer PC gamer än mig:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Men vad i helvete hur kan jag lyckas läsa fel på varenda jävla grej jag försöker mig på idag... Ja, det borde vara nog för att maxa BC2 utan antialiasing. Vad har du för upplösning på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) dålig tror jag, kan man kolla det på datan? EDIT - när jag går in på bildinställningar så står det allafall på 1280 x 1024, har bara 32bit också, (vista). Redigerat 9 Mars 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Om du endast ska lira på 1280x1024 så kommer det gå väldigt bra med dina specs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Om du endast ska lira på 1280x1024 så kommer det gå väldigt bra med dina specs.Vilken upplösning/skärm är de man ska ha för att få ut det mesta av spelet då? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Så stor som möjligt! :P Men ju högre upplösning, ju bättre dator krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arrmando Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 ok verkar som om ni kom med lite egna förslag också :D men dock så gillade jag inte BFBC2 demot så det kommer inte att bli ett köp utav det. Jag har ett headset redan. Det är Sonys egna headset. Det kom också frågor om min spelsmak men jag kan säga att jag tycker att det ska vara action/skutspel och skräck är inte så dumt heller tycker jag. Äventyrs spel går bra också men jag gillar inte bil-spel eller fotbolls-spel. Jag har testat demot på GOW och jag tyckte att det verkade ett rätt så spänande spel så ja det kan funka med det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 ok verkar som om ni kom med lite egna förslag också :D men dock så gillade jag inte BFBC2 demot så det kommer inte att bli ett köp utav det. Jag har ett headset redan. Det är Sonys egna headset. Det kom också frågor om min spelsmak men jag kan säga att jag tycker att det ska vara action/skutspel och skräck är inte så dumt heller tycker jag. Äventyrs spel går bra också men jag gillar inte bil-spel eller fotbolls-spel. Jag har testat demot på GOW och jag tyckte att det verkade ett rätt så spänande spel så ja det kan funka med det också.Jag kan inte garantera något, men jag tror inte man kan gå fel med GoW 3. Helt omöjligt. Bästa rådet: Tvinga dig inte att köpa ett spel, du ska se ett spel och säga, hej de där spelet måste jag ha, och så köper du det. Om du inte vet vilket du vill ha, så ska du vänta tills du hittar ett spel som du vet att du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 GoW har ju fått en massa 100% recensioner så det gick verkligen inte fel. Btw, grafiken i fullversionen av GoW är mycket bättre än i demot. Frameraten är högre också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Aa, har själv valt att inte se några recensioner eller spoila något av spelet. Ska kolla sånt efter jag spelat det själv. Har till och med slutat checka amerikanska forums nu eftersom de finns ett antal som redan har spelet och spoilar allt i trådnamnet så man blir förbannad. Hände med Killzone 2 osv.. tänker inte låta det hända med GoW3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har inte heller läst någon recension, bara kollat scores på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Har inte heller läst någon recension, bara kollat scores på dem.Vet du vad för over all score spelet fått? Finns typ en sida som listar sånt, vet dock inte vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.