Hivee Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/gow3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) På Gametrailers fick inte God of War 2 typ 9.3? De sa att God of War 3 var 10 gånger bättre en God of War 1 och 2, och att sedan ge de sämre score är wierd. Redigerat 11 Mars 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 (redigerat) hivee var snabbare Redigerat 11 Mars 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 På Gametrailers fick inte God of War 2 typ 9.3? De sa att God of War 3 var 10 gånger bättre en God of War 1 och 2, och att sedan ge de sämre score är wierd. http://www.gametrailers.com/video/review-hd-god-of-war/62753 här är den, om du vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Heavy Rain spelet har en extremt bra story! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Lånar tråden en sekund eftersom det verkar som OP ändå övergivit den: Är det värt att köpa FF13? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Lånar tråden en sekund eftersom det verkar som OP ändå övergivit den: Är det värt att köpa FF13?Du lär ju få en massa varierande svar nu, men det har tydligen fått mixad kritik, så bäst är väl att titta/läsa några såna Redigerat 12 Mars 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Det är ju därför jag inte vet vad jag ska tro om det... Har också funderat på Uncharted 2 eller BC2 till PS3 eftersom det krånglar på min dator, men jag kan bara välja ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Det är ju därför jag inte vet vad jag ska tro om det... Har också funderat på Uncharted 2 eller BC2 till PS3 eftersom det krånglar på min dator, men jag kan bara välja ett.Är ju ett måste för alla PS3-ägare :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Lånar tråden en sekund eftersom det verkar som OP ändå övergivit den: Är det värt att köpa FF13?Du lär ju få en massa varierande svar nu, men det har tydligen fått mixad kritik, så bäst är väl att titta/läsa några såna De som ger dålig kritik förstår inte Japansk RPG och ska inte få kritisera sådana spel >:( Redigerat 12 Mars 2010 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Mjo jag vet att Uncharted 2 är bra men jag gillade inte ettan så mycket. Demot var väl helt ok. Det är däremot kort och jag föredrar något som håller länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Mjo jag vet att Uncharted 2 är bra men jag gillade inte ettan så mycket. Demot var väl helt ok. Det är däremot kort och jag föredrar något som håller länge.Finaly Fantasy 13 håller länge, så de är bra. Men de ska ju vara jätte enkelt de första 15 timmarna, typ ingen utmaning. men sen öker svårighetsgraden som gör att man måste vara mer taktisk. och sedan är de ingen exploring för fem öre. Bara gå, fightas, cutscene, gå, fightas, cutscene, och tydligen ska inte själva storyn vara så jätte gripande heller vad jag hört. Vänta på God of War 3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.