Gäst Noodles Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Mjo jag vet att Uncharted 2 är bra men jag gillade inte ettan så mycket. Demot var väl helt ok. Det är däremot kort och jag föredrar något som håller länge.Finaly Fantasy 13 håller länge, så de är bra. Men de ska ju vara jätte enkelt de första 15 timmarna, typ ingen utmaning. men sen öker svårighetsgraden som gör att man måste vara mer taktisk. och sedan är de ingen exploring för fem öre. Bara gå, fightas, cutscene, gå, fightas, cutscene, och tydligen ska inte själva storyn vara så jätte gripande heller vad jag hört. Vänta på God of War 3 istället. Han har redan bokat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Japp, God of War 3 är redan bokat. Tänkte köpa ett spel som jag kan köra efter jag är klar med GoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Skaffa Heavy Rain det bästa spelet som någonsin gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Skaffa Heavy Rain det bästa spelet som någonsin gjorts!Det där låter lite överdrivet, va?För en vecka sedan sa du att Uncharted 2 var det bästa spelet som gjorts. I'm proud of myself, jag har inte snackat om CoD 4 i hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.