Gäst Theshawty Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 PWND! Och nej. Det finns inte vad fins inte? Det som inte finns är ett sätt att bli återställd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 PWND! Och nej. Det finns inte vad fins inte? Det som inte finns är ett sätt att bli återställd. vARFÖR FANS DET DÅ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 PWND! Och nej. Det finns inte vad fins inte? Det som inte finns är ett sätt att bli återställd. vARFÖR FANS DET DÅ? Om du blivit scamad så kan du inte bli återställd. Gör en ny gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 PWND! Och nej. Det finns inte vad fins inte? Det som inte finns är ett sätt att bli återställd. vARFÖR FANS DET DÅ? Om du blivit scamad så kan du inte bli återställd. Gör en ny gubbe. Recovery question... Så länge dom inte har blivit ändrade, så kan man få tillbaka gubben... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 PWND! Och nej. Det finns inte vad fins inte? Det som inte finns är ett sätt att bli återställd. vARFÖR FANS DET DÅ? Om du blivit scamad så kan du inte bli återställd. Gör en ny gubbe. Recovery question... Så länge dom inte har blivit ändrade, så kan man få tillbaka gubben... Mm..om man har sådana. Det är inte många som skaffar det, oavsett hur bra de egentligen är. Jag kör med det iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 PWND! Och nej. Det finns inte vad fins inte? Det som inte finns är ett sätt att bli återställd. vARFÖR FANS DET DÅ? Om du blivit scamad så kan du inte bli återställd. Gör en ny gubbe. Recovery question... Så länge dom inte har blivit ändrade, så kan man få tillbaka gubben... Mm..om man har sådana. Det är inte många som skaffar det, oavsett hur bra de egentligen är. Jag kör med det iallafall. Dom flesta har det... Du vet security stället i Barbarian, man behöver det för det stället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Dom flesta har det... Du vet security stället i Barbarian, man behöver det för det stället... Stronghold of Security? Är du 100% säker, för det verkar inte vara så. De konton som jag inte har recovery q's på, har kunnat komma ner där utan några som helst problem. JaGEx kan ha ändrat...? Rätta mig om jag har fel....men så är det för mig iallafall. Jag har för mig att det endast var för personer under 13, men iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Dom flesta har det... Du vet security stället i Barbarian, man behöver det för det stället... Stronghold of Security? Är du 100% säker, för det verkar inte vara så. De konton som jag inte har recovery q's på, har kunnat komma ner där utan några som helst problem. JaGEx kan ha ändrat...? Rätta mig om jag har fel....men så är det för mig iallafall. Jag har för mig att det endast var för personer under 13, men iallafall. För att öppna kistorna behöver man recovery questons, och bank pin ( tillfälligt) men inet för att vara där nere... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Ett väldigt bra tips är att sluta spela Rs och börja med Mw2 eller Bc2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Ett väldigt bra tips är att sluta spela Rs och börja med Mw2 eller Bc2 :)Ett ännu bättre tips är att växa upp, och sluta vara en p12a... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Ett väldigt bra tips är att sluta spela Rs och börja med Mw2 eller Bc2 :)Ett ännu bättre tips är att växa upp, och sluta vara en p12a... Tycker ni alla har bra tips.. men back till topic. Jag fattar inte hur folk lyckas bli scammade, det är ju extremt svårt att lyckas med det, seriöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Ett väldigt bra tips är att sluta spela Rs och börja med Mw2 eller Bc2 :) Ett ännu bättre tips är att växa upp, och sluta vara en p12a... Tycker ni alla har bra tips.. men back till topic. Jag fattar inte hur folk lyckas bli scammade, det är ju extremt svårt att lyckas med det, seriöst. Alla är inte lika perfekt som du är.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg