Hoppa till innehåll

Söker Co-admin Till Ny Grupp!

Champagne

Rekommendera inlägg

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

Ännu en av 10-ish ounika grupper som redan finns här. Seriöst, vad ska folk med så många allmänna grupper till? Vad går att diskutera i din grupp som man inte kan diskutera i Kattgruppen/Hundgruppen/Oztown eller till och med i allmänt? Varför ska folk donera till 30k per månad om det redan finns grupper (Som inte tar betalt) som erbjuder exakt samma sak?

Sedan så tror jag knappast ditt forum blir aktivt, de flesta spontana gruppforum som dina brukar ha runt 1 post per ett par dagar/en vecka.

Tänk nu över detta, är det verkligen värt att betala för ett gruppforum med ett done-to-death tema och väldigt få aktiva medlemmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu en av 10-ish ounika grupper som redan finns här. Seriöst, vad ska folk med så många allmänna grupper till? Vad går att diskutera i din grupp som man inte kan diskutera i Kattgruppen/Hundgruppen/Oztown eller till och med i allmänt? Varför ska folk donera till 30k per månad om det redan finns grupper (Som inte tar betalt) som erbjuder exakt samma sak?

Sedan så tror jag knappast ditt forum blir aktivt, de flesta spontana gruppforum som dina brukar ha runt 1 post per ett par dagar/en vecka.

Tänk nu över detta, är det verkligen värt att betala för ett gruppforum med ett done-to-death tema och väldigt få aktiva medlemmar?

En till "Kattgruppen nekade mig för att -påhittad anledning- och nu vill jag hämnas" grupp. Väldigt dött, väldigt onödigt och väldigt roligt <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Onödigt att göra ett nytt GF bara för att du inte kan komma in i KG. Det är ingen big deal, bara ett jävla GF. Du har ju fortfarande Imba. ^^

Och kanske t.o.m Oztown om du blir insläppt där. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...