Diminished Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Det finns ju hur många versioner av sådana ramsor som t.ex: -Which swiss witch watched which swiss watch? Och; -What would the woodpecker peck in the woods if it wouldn't peck wood? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Försök med denna då: The sixth sick sheik's sixth sheep's sick. Ska tydligen vara den svåraste tungvrickaren i det engelska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Försök med denna då: The sixth sick sheik's sixth sheep's sick. Ska tydligen vara den svåraste tungvrickaren i det engelska språket.Klara den på andra försöket :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Jag vill inte dra igång nån diskussion om hur saker uttalas igen, men jag tror inte att du uttalade det rätt isf, Maximate. Jag kan inte säga det iaf, det är th i sixth som sabbar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Jag vill inte dra igång nån diskussion om hur saker uttalas igen, men jag tror inte att du uttalade det rätt isf, Maximate. Jag kan inte säga det iaf, det är th i sixth som sabbar allt. Inte ens jag kan uttala den utan problem! Fan då måste den ju vara seg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Försök med denna då: The sixth sick sheik's sixth sheep's sick. Ska tydligen vara den svåraste tungvrickaren i det engelska språket.Den var faktiskt inte svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Den var faktiskt inte svår Är du säker på att du uttalar den rätt? T.ex. att du inte uttalar th som f? Det är ett väldigt vanligt förekommande fel bland svenskar. Redigerat 28 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Jag vill inte dra igång nån diskussion om hur saker uttalas igen, men jag tror inte att du uttalade det rätt isf, Maximate. Jag kan inte säga det iaf, det är th i sixth som sabbar allt. Juicelol wtf? Det är ju skitlätt o säga allt de där o_O LMAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det är ju skitlätt o säga allt de där o_O LMAO Det ska inte vara så lätt som du får det till. Är det lätt så har du uttalat det FEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det är ju skitlätt o säga allt de där o_O LMAO Det ska inte vara så lätt som du får det till. Är det lätt så har du uttalat det FEL. uttalar inte med f om du tror det. Uttalar med th Inte så svårt... Bara du som har svårt och säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Hypernervofysiskadiafragmakontravibrationer. Den ni. Eller om man ska förkorta ordet. Hicka. det heter hypernervoKUSTISKAdiafragmakontravibrationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Hypernervofysiskadiafragmakontravibrationer. Den ni. Eller om man ska förkorta ordet. Hicka. det heter hypernervoKUSTISKAdiafragmakontravibrationer Man kan förihelvete säga både och. Testa Googla förfan och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.