Hoppa till innehåll

Hardstyle Hörlurar


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...

Vad för sorts Hardstyle? Lyssnar du på Sensation White eller Sensation Black? Jag som själv lyssnar på Sensation Black vilket innebär Showtek, Angerfist (Hardcore), Technoboy och BlutoniumBoy samt Headhunterz, då använder jag KOSS hörlurar. Vet inte vad dem heter men dem alla springer runt med nu för tiden =)

 

Kan säga dig att du får till bra tryck, tror det var att dem levera cirka 25 000 - 30 000 HZ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, jag älskar H4RDSTYL3 och jag undrar om det finns ett par snygga hardstyle hörlurar som det typ står H4TDSTYL3 på funderade på att köpa ett par om det nu finns. ( till iPod touch )

 

MVH Ceto :)

För det första, sluta säga H4RDSTYL3, det är skämmigt.

 

Ett vanligt par skullcandy, wesc eller koss-hörlurar gör jobbet egentligen.

Kan dock rekommendera KOSS, ligger på 299-399kr i elgiganten.

 

En idiot köper hörlurar just för en musiksmak, du ska inte behöva gå runt med olika par hörlurar för att du har olika genres i ipoden..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, jag älskar H4RDSTYL3 och jag undrar om det finns ett par snygga hardstyle hörlurar som det typ står H4TDSTYL3 på funderade på att köpa ett par om det nu finns. ( till iPod touch )

 

MVH Ceto :)

 

In-Ear, öppna eller slutna?

 

Jag antar att du vill ha mycket bass då eller?

 

Vad för sorts Hardstyle? Lyssnar du på Sensation White eller Sensation Black? Jag som själv lyssnar på Sensation Black vilket innebär Showtek, Angerfist (Hardcore), Technoboy och BlutoniumBoy samt Headhunterz, då använder jag KOSS hörlurar. Vet inte vad dem heter men dem alla springer runt med nu för tiden =)

 

Kan säga dig att du får till bra tryck, tror det var att dem levera cirka 25 000 - 30 000 HZ

Koss Porta Pro?

 

Förresten är 25 000 - 30 000 Hz väldigt hög frekvens då det brukar vara t.ex. 20 - 25 000 Hz.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skall man gå omkring på stan och ha en läcker accessoar så pojkarna med gummisnoddarna tycker om dig, kör på skullcandy eller något liknande skräp.

 

Sennheiser all the way om man vill ha bra ljud.

 

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=87 köpte farsan när de kom ut, jag använde dem ett tag innan det blev glapp i sladden. Fruktansvärt bra ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sennheiser är otroligt bra MEN de är ju svindyra. För en billigare peng gör SkullCandy ett helt otroligt bra jobb.

 

Hade ett par Koss inear lurar först, de är sköna om man inte vill bli störd av omgivningen men sen jag köpte mina SkullCandy Hesh kan jag inte sluta använda dem för de har mkt bättre räckvidd och skönare bas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Tjenare, jag älskar H4RDSTYL3 och jag undrar om det finns ett par snygga hardstyle hörlurar som det typ står H4TDSTYL3 på funderade på att köpa ett par om det nu finns. ( till iPod touch )

 

MVH Ceto :)

För det första, sluta säga H4RDSTYL3, det är skämmigt.

 

Ett vanligt par skullcandy, wesc eller koss-hörlurar gör jobbet egentligen.

Kan dock rekommendera KOSS, ligger på 299-399kr i elgiganten.

 

En idiot köper hörlurar just för en musiksmak, du ska inte behöva gå runt med olika par hörlurar för att du har olika genres i ipoden..

 

Lyssnar bara på Hardstyle så varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch & fy för SkullCandy's over-ear hörlurar. Då är ju t.o.m WESC snyggare.

 

http://nykotynethefuture.files.wordpress.com/2009/05/headphones.jpg

Ännu snyggare att ba ha dem runt halsen :rolleyes:

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...