zitroz Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Blir förmodligen Hultsfred för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Ska på Kiss konsert den 12 juni... Kommer bli ASABRASAnice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Skulle infunnit mig på Sweden Rock nu om inte operationen blev försenad.... Får bli nästa år! Kanske blir något annat i slutet på sommarn eller i höst^^ Riktigt deppigt. Axl Rose + band (INTE GNR!!), Aerosmith, Opeth, Stratovarius, DAD, Magnum... Fan vad trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Skulle infunnit mig på Sweden Rock nu om inte operationen blev försenad.... Får bli nästa år! Kanske blir något annat i slutet på sommarn eller i höst^^ Riktigt deppigt. Axl Rose + band (INTE GNR!!), Aerosmith, Opeth, Stratovarius, DAD, Magnum... Fan vad trist...+1 dock riktigt avis på stone sour :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 biffy clyro blir erstättare för wolfmother på peace and love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Blir inte Teddybears idag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag har köpt biljetter till Volbeat som spelar på Hovet i Oktober. De spelar för övrigt på fyra andra platser i Sverige under sin turné för dem som är intresserade av att se Volbeat live. Volbeat-spelningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 sga no go pa mullmeck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Någon som vet om Deftones kommer till sverige någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Någon som vet om Deftones kommer till sverige någon gång? Jag vet att dem ska uppträda på Hultsfred i början av Juli. Annars vet jag inte om de kommer till Sverige någon annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Som sagt så ska jag se Ozzy Osbourne, men det blir nog också Twisted Sister på LuleåKalaset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Någon som vet om Deftones kommer till sverige någon gång? Jag vet att dem ska uppträda på Hultsfred i början av Juli. Annars vet jag inte om de kommer till Sverige någon annan gång. SKÄMTAR DU? DEFTONES PÅ HULTSFRED?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.