Baranoi Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Jag pyser iväg till Metaltown imorgon. Galna tyskar, krigiska norrlänningar, feta proggakter och några av de bästa Göteborgarna som finns. Det blir nog najs det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Wwst coast riot, var det bästa jag har varit på någonsin :D Var som ett litet barn på julafton :lol: Favoriterna: The specials Flogging molly Dropkick murphys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Metaltown festivalen, jag är förälskad. Andra dagen slutade så jävla bra, fronta BFMV och sen knalla bort till In Flames !m! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 MaryJane: Såg du inte Thi Dillinger Escape Plan? De skulle verkligen varit något att se! Mm, In Flames på Metaltown var feta, fast ljudet var halvtaskigt. Tyckte det var bäst ljud på Close-Up-scenen, där inte allt dränktes av basen och baskaggen. Särskilt Between the Buried and Me var som socker för öronen! Dark Tranquillity, Cynic och Sabaton var också stora höjdpunkter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Måste erkänna att jag bara lyssnade på tre band andra dagen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Bär iväg till ruis rock (festival) om cirka 2 veckor. Dit kommer bl.a Ozzy Osbourne och Rise against :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheeta Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Blir Volbeat i höst för min del. De är alltid sköna live. Har annars dålig koll på vilka konserter som är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 På lördag åker jag till Gävle för att se Slash på Get Away, ska bli roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Blir arvika om lite mer än en vecka 8) Sen blir det nog Hoffmaestro & Chraa på grönan i September! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Jag sammanfattar årets Peace & Love som förälskelser, besvikelser och kaskadspyor. The Hives och Babian bjöd på ett jävla ös, Them Crooked Vultures levde upp utöver förväntningar och nu kan det med all säkerhet konstateras att de gör sig bättre live än på skiva. Besvikelserna kom med Vampire Weekend och Alice In Chains. Vampire Weekend som har lovordats hit och dit stack inte direkt ut med sin tramsiga indiepop, Alice kändes bara trötta och oinspirerade.. Höjdpunkten kom på fredagen när legendaren Patti Smith spelade och kan beskrivas som ren jävla extas från första låten till den avslutande Rock n Roll Nigger och något av det bästa jag har upplevt i konsertväg. Annars blir det Bob Hund på Gröna Lund den 13:e augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Kanske blir Putte i Parken i Karlskoga den 29:e! Självklart är man där för att spana in D-A-D, - Världens bästa liveband! Jag måste verkligen dra till MetalTown någon gång! Nästa år? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 MaryJane: Såg du inte Thi Dillinger Escape Plan? De skulle verkligen varit något att se!Gjorde inte det nä, inget för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.