Hurricane Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Var på Pori Jazz och kollade Jeff Beck, jävlar vad det var nice! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jag har varit och sett bland annat Sonic Syndicate och Salem Al Fakir (stavning?) på Pite Dansar Och Ler (PDOL). På Luleåkalaset såg jag Takida och Twisted Sisters. TS var bra, men takida var inget vidare. I September ska jag se Ozzy Osbourne i Stockholm! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Her Bright Skies! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda Var det på den festivalen eller ett riktig Hoffmaestro-uppträdande? Har hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 såg band of horses i tisdags och ska se the teddybears för andra gången i år imorgon! :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =) Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda Har hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså) Haha, det är ju också en ursäkt antar jag... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =) Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda Har hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså) Haha, det är ju också en ursäkt antar jag... :P bara för ni i rydet inte har festivaler D: dock är det sant, kolla bara muse. FIck så jävla kass kritik av all media i Roskilde men på sin egna turné hyllas dom något så in i helvete - varför? Jo för deras framträdanden kräver mycket teknik emd ljus osv osv. Svårt att få det i tid/pengar till det på en festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 På tisdag blir det Ozzy Osbourne i Globen. Eller 'Ericsson Globe' som det nu heter, fult enligt mig. Men iaf, ska någon mer dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =) Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda Var det på den festivalen eller ett riktig Hoffmaestro-uppträdande? Har hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså) Festival, var väl typ 20-30k som såg dem, därav draget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 åh, fett =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 var och såg "Seven tribe" igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.