Hoppa till innehåll

Vad Är Rogues Bra På Igenkligen


laxan96

Rekommendera inlägg

Hej jag har en rogue i level 20 och jag undrar vad igenkligen de har för bra attacks jag vet att jag låter noobig nu men seriöst jag stör mig på att det känns som att den inte har knappt några riktigt bra atttacker så snälla någon skriv vad rogues har för bra attcaker och vilken level de får riktigt otroligt bra attcker har både specat mig på combat och assassination. Jag dör ganska fort om jag kör duel mot en level 20 druid som är bara specad på ealing. några recomendings. inte assnabbt men den healr sig ju upp sitt liv hela tiden så mycket det går så jag dör ju tillslut.

tack för svar på förhand

ärligt talat rogues suger... wippade en level 80 combat rogue på 8,3 sek (tog tid med mobilen) på min arcane mage :) no offence till ni som har rogues, jag säger bara min åsikt :D

8,3k sec som arcane mage? epic fail :< Jag tar dom på 5-6 sekunder som retri. Och rogues är extremt bra om dom får sin opener. Du kan inte döma en klass på sådant BS.

 

Epic fail? LOL! Det är du och roguen som är epic fail.

 

Shadowmoon: Du är fullständigt nab och borde sluta spela WoW. Rogues är fucking epic win och den du spöa är nub, som det finns många av. Rogues stunnlockar, gör bra dps, och därför är dem bra. Finns värdelösa retri paladins och DKs, dem är också dåliga antar jag? Sen är detta helt onödigt att snacka, för jag tror han redan har fått sitt svar. Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hej jag har en rogue i level 20 och jag undrar vad igenkligen de har för bra attacks jag vet att jag låter noobig nu men seriöst jag stör mig på att det känns som att den inte har knappt några riktigt bra atttacker så snälla någon skriv vad rogues har för bra attcaker och vilken level de får riktigt otroligt bra attcker har både specat mig på combat och assassination. Jag dör ganska fort om jag kör duel mot en level 20 druid som är bara specad på ealing. några recomendings. inte assnabbt men den healr sig ju upp sitt liv hela tiden så mycket det går så jag dör ju tillslut.

tack för svar på förhand

ärligt talat rogues suger... wippade en level 80 combat rogue på 8,3 sek (tog tid med mobilen) på min arcane mage :) no offence till ni som har rogues, jag säger bara min åsikt :D

8,3k sec som arcane mage? epic fail :< Jag tar dom på 5-6 sekunder som retri. Och rogues är extremt bra om dom får sin opener. Du kan inte döma en klass på sådant BS.

Epic fail? LOL! Det är du och roguen som är epic fail.

 

Shadowmoon: Du är fullständigt nab och borde sluta spela WoW. Rogues är fucking epic win och den du spöa är nub, som det finns många av. Rogues stunnlockar, gör bra dps, och därför är dem bra. Finns värdelösa retri paladins och DKs, dem är också dåliga antar jag? Sen är detta helt onödigt att snacka, för jag tror han redan har fått sitt svar.

 

Herregud, är du typ 9 år eller nåt? Det är DU som är Nab. Fatta att jag kanske är level 78 och wippar en level 80 rogue med full T9 epic gear och 23000 liv? Plus att jag bara har 14000 och bara en epic sak (min robe). Tänk dig för vad du säger N00b...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, är du typ 9 år eller nåt? Det är DU som är Nab. Fatta att jag kanske är level 78 och wippar en level 80 rogue med full T9 epic gear och 23000 liv? Plus att jag bara har 14000 och bara en epic sak (min robe). Tänk dig för vad du säger N00b...

Då är du antingen jävligt duktig eller så var andra spelaren jävligt dålig.

Redigerat av Normie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, är du typ 9 år eller nåt? Det är DU som är Nab. Fatta att jag kanske är level 78 och wippar en level 80 rogue med full T9 epic gear och 23000 liv? Plus att jag bara har 14000 och bara en epic sak (min robe). Tänk dig för vad du säger N00b...

Vet du vad man brukar göra med lögnare? Man häller starkpeppar på deras tunga tills den är blodröd..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen bra spelare skulle kunna säga så. Så jag antar att roguen du mötte var afk, eller möjligtvis helt värdelös/botare.

Han var helt värdelös... han accepterade duellen, men när duelen startade så stod han bara helt stilla. Jag kastade en frostnova på honom och började spamma arcane bolt och arcane missiles tills jag besegrade honom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen bra spelare skulle kunna säga så. Så jag antar att roguen du mötte var afk, eller möjligtvis helt värdelös/botare.

Han var helt värdelös... han accepterade duellen, men när duelen startade så stod han bara helt stilla. Jag kastade en frostnova på honom och började spamma arcane bolt och arcane missiles tills jag besegrade honom.

 

WTF!!! Så det är därför dom är dåliga??? Då skulle man kunna göra alla klasser dåliga, även om dom har bästa gearet ju... Det är ju bara att va afk i en duel, så är dom ju helt plötsligt värdelösa...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen bra spelare skulle kunna säga så. Så jag antar att roguen du mötte var afk, eller möjligtvis helt värdelös/botare.

Han var helt värdelös... han accepterade duellen, men när duelen startade så stod han bara helt stilla. Jag kastade en frostnova på honom och började spamma arcane bolt och arcane missiles tills jag besegrade honom.

 

Jag var level 1, min 80 dk kompis och jag latchade runt och han ville ge mig duel-icious.

Han accepterade och skrev /forfeit.

Därför är DKs helt jävla värdelösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...