Killingspree Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Vad är fm Fm är fuskamynt, kolla hjälp istället för att fråga helt orelevanta frågor i en tråd. OnT: Turneringen kommer vara på påsklovet va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Vad är fm Fm är fuskamynt, kolla hjälp istället för att fråga helt orelevanta frågor i en tråd. OnT: Turneringen kommer vara på påsklovet va? Eftersom alla inte har påsklov samtidigt, Så får vi se när det blir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Några fler iaf, Hur tänkte du att vi kör? Delar du upp oss i lag? Och hur kör du med poängsystem? För vi lär ju köra flera maps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Det kommer delas upp lag, 2on2,3on3, Pågrund av hur många som är med. Varje lag ska ha en bra (Mid-high) och en dålig (ulow-low). Sedan så kör vi utslagning direkt. 1 map körs, Laget som förlorar åker ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Bra, Kör helst 3on3. Hatar 2on2 tråkigt och man kan inte planera hur vi kör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Bra, Kör helst 3on3. Hatar 2on2 tråkigt och man kan inte planera hur vi kör. Får se hur många som ansöker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 skriv Ultra Mega Super Low på mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 skriv Ultra Mega Super Low på mig.Okej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag kan bara tillägga att jag kommer att vara borta från onsdag denna vecka till på söndag nästa vecka. Jag kommer alltså inte att ha tillgång till dator under tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Och jag är borta lördag-torsdag typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Kan vara med, Är Mid/High. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag har påsklov nästa vecka, Så det passar mig perfekt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg