MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Är det någon mer än jag som spelat tycoononline? har inte spelar på väldigt länge men tänkte börja idag igen. sluta pågrund av att jag hade byggt väldigt bra och jag var väldigt nöjd då dom startade om servern och alla spelare fick börja om ;P (var 11 år) INFO spelet går ut på att göra sitt eget företag och välja vilken specialitet man ska ha (olja,trä,ull(betyder inte så mycket i spelets gång)) man köper mark och bygger fabriker, affärer och sådant. man kan välja sina arbetare, låna pengar på banken, köpa fordon, bli rik! klicka här för sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag håller med. Jag hade byggt jätte bra och sedan blir det omstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Spelade förut men slutade p.g.a alla omstarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Spelade förut men slutade p.g.a alla omstarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 låter rätt najs, ser mindre najs ut, kanske tar mig en titt på det vid ett senare tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.