Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom? oj, quotade fel. menade CHORDAZBA. Redigerat 27 Mars 2010 av Theshawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Att han tycker om Zelda-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom? oj, quotade fel. menade CHORDAZBA. Tihi, avatarer säger inte mycket, sa att jag antog att ... ChuckNorris var en kille runt 15 år som satt med cowboyhatt och Chuck Norris affischer på väggarna i nått mörkt rum. Vilket gjorde han ganska pissed. Så nja, gå inte efter vad deras avatar är för nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 träffa varandra någon annat ställe än skolan, hos henne och läger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 träffa varandra någon annat ställe än skolan, hos henne och läger?Han och hans klass får inte röra sig utanför skolområdet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 träffa varandra någon annat ställe än skolan, hos henne och läger?Han och hans klass får inte röra sig utanför skolområdet :) även efter skoltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hur gammal är du? 16, snart 17. Du då? Jag är också 16. Vafan ska du säga nu då? Idiot. Öppnar käften innan du ens vet något. Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom? oj, quotade fel. menade CHORDAZBA. Min avatar säger att jag gillar Lazer-collections, vilket folk i alla åldrar gör, din poäng var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom? oj, quotade fel. menade CHORDAZBA. Min avatar säger att jag gillar Lazer-collections, vilket folk i alla åldrar gör, din poäng var? jag är inte den enda som öppnar käften utan att veta fakta innan. Jag gillar inte det där tecknade tramset "lazer collection". Värkar lite väl lame, speciellt i din ålder. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Kolla bara på hans avatar. Vad säger den om honom? oj, quotade fel. menade CHORDAZBA. Min avatar säger att jag gillar Lazer-collections, vilket folk i alla åldrar gör, din poäng var? jag är inte den enda som öppnar käften utan att veta fakta innan. Jag gillar inte det där tecknade tramset "lazer collection". Värkar lite väl lame, speciellt i din ålder. ;) Ja, det verkar så. Vi har olika humor, det har inget med mognad och ansvar att göra. Du vet inte ett skvatt om mig, och så ska det förbli. Håll dig till ämnet. PS. Detta är annorlunda, jag säger iaf något jag hört förut eller sett, har kanske inte en källa som säger att det är sant. Men du säger nu att du är äldre än mig, fastän du omöjligtvis inte ens vet det. Och du öppnar inte käften, kompis, sist jag kollade så skriver vi, vi talar inte. Redigerat 28 Mars 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Och du öppnar inte käften, kompis, sist jag kollade så skriver vi, vi talar inte. Du sade det ju själv: Öppnar käften innan du ens vet något. ________________________________________________________________ fastän du omöjligtvis inte ens vet det. Korrekt svenska nästa gång, är du snäll. ________________________________________________________________ OnT nu då: Ganska skumma föräldrar som tror att du skall göra henne illa bara för att du "råkade hacka" hennes msn. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Och du öppnar inte käften, kompis, sist jag kollade så skriver vi, vi talar inte. Du sade det ju själv: Öppnar käften innan du ens vet något. ________________________________________________________________ fastän du omöjligtvis inte ens vet det. Korrekt svenska nästa gång, är du snäll. ________________________________________________________________ OnT nu då: Ganska skumma föräldrar som tror att du skall göra henne illa bara för att du "råkade hacka" hennes msn. :wacko: Svenska matters on interwebz plex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Och du öppnar inte käften, kompis, sist jag kollade så skriver vi, vi talar inte. Du sade det ju själv: Öppnar käften innan du ens vet något. ________________________________________________________________ fastän du omöjligtvis inte ens vet det. Korrekt svenska nästa gång, är du snäll. ________________________________________________________________ OnT nu då: Ganska skumma föräldrar som tror att du skall göra henne illa bara för att du "råkade hacka" hennes msn. :wacko: 1. Notera "sist jag kollade". :) 2. För att du inte förstår vad det står betyder det inte att det är inkorrekt svenska, det är bara för svårt för dig att förstå. Vill gärna ha motargument och inte att du sitter och poängterar allt som är fel i mitt inlägg. Annars är det du skriver trams. @Shawty: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1687618 Här hittade vi något intressant, hur kommer det sig att du vet mer när du inte ens haft ett seriöst förhållande? Redigerat 28 Mars 2010 av CHORDAZBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.