Hoppa till innehåll

Jag Och Min Flickvän Får Inte Träffas Eller Höras Av Mer Hjälp.

Gäst SaintsRow2

Rekommendera inlägg

För det första väx upp.

För det andra, är du inte redo för en flickvän.

För det tredje är P12:or så korkade.

Aså lol kärlek handlar inte om det där.Du verkar inte veta allt.För det första man kan vara ihop i vilken ålder som hellst men tips på är att vänta tills man blir 13.Kärlek handlar inte om ålder den handlar om hur man älskar varandra.Och varför ska man vara 18 bara för att ha en flickvän det där är väldigt dumt.Har sett en tjej som är 13 år och är hop med en 18åring.Så de så.

Det är ju helt sjukt. Det är väl olagligt?

Nja, inte olagligt så länge han håller sin penis i styr. Men då är det mer som ett vänskapligt förhållande med lite kyssar. Hon är nog bara ihop med han för status och alkohol, han är ihop med henne för... ja han är pedo.

Samt: Kärlek har ingen åldersgräns, men hur ofta vet en 12 åring att hon / han är kär. Det är för det mesta;

"Haha vi pussades!"

"Nääää????"

"Jooooo!!!"

"Äckligt!!!"

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej på er. Jo jag och min flickvän har ett stort problem. Vi får nämligen inte träffas eller höras av via mobil och så för hennes föräldrar. Anledningen är att dom är rädda för att jag ska göra henne illa eftersom jag råka hacka mig in på hennes msn 1 gång. asså hon och jag har ju babblat klart om det där med att jag hacka mig in på hennes msn det är löst jag kommer inte göra så mer. fick data förbud i 2 månader för det. Sen trodde ju hon och jag efter jag gjort det okej nu kommer det inte hända så mycket mer. Men jo såklart skulle det det hennes mamma hennes bonus mamma och hennes farsa har sagt till henne att hon ska skaffa en annan pojkvän och dumpa mig för dom är rädda att jag ska göra henne illa. Sen sa dom med att vi inte fick ringa till varandra eller träffas + i skolan så kan vi inte snacka på msn heller för hennes lärare håller koll på hennes profil på msn. Så det ända stället vi kan prata på det är www.blipville.se. och när vi åker på läger så kommer ledarna hålla koll på oss och sära på oss när vi tillexempel håller hand. så hur ska hon och jag lösa detta snälla hjälp oss vi skulle vara er evigt tacksamma. ps vi vill fortfarande vara tillsammans för vi värkligen inte göra slut. så snälla hjälp oss :(

Läste igenom alla dina trådar igen, nu fattar jag att du kan fan inte bara ha hackat hennes msn. Du har kontrollbehov och vill inte att din flickvän ska ha kontakt med omvärlden. Erkänn bara att du slår henne och våldar dig! Fy fan jävla idiot!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej på er. Jo jag och min flickvän har ett stort problem. Vi får nämligen inte träffas eller höras av via mobil och så för hennes föräldrar. Anledningen är att dom är rädda för att jag ska göra henne illa eftersom jag råka hacka mig in på hennes msn 1 gång. asså hon och jag har ju babblat klart om det där med att jag hacka mig in på hennes msn det är löst jag kommer inte göra så mer. fick data förbud i 2 månader för det. Sen trodde ju hon och jag efter jag gjort det okej nu kommer det inte hända så mycket mer. Men jo såklart skulle det det hennes mamma hennes bonus mamma och hennes farsa har sagt till henne att hon ska skaffa en annan pojkvän och dumpa mig för dom är rädda att jag ska göra henne illa. Sen sa dom med att vi inte fick ringa till varandra eller träffas + i skolan så kan vi inte snacka på msn heller för hennes lärare håller koll på hennes profil på msn. Så det ända stället vi kan prata på det är www.blipville.se. och när vi åker på läger så kommer ledarna hålla koll på oss och sära på oss när vi tillexempel håller hand. så hur ska hon och jag lösa detta snälla hjälp oss vi skulle vara er evigt tacksamma. ps vi vill fortfarande vara tillsammans för vi värkligen inte göra slut. så snälla hjälp oss :(

Läste igenom alla dina trådar igen, nu fattar jag att du kan fan inte bara ha hackat hennes msn. Du har kontrollbehov och vill inte att din flickvän ska ha kontakt med omvärlden. Erkänn bara att du slår henne och våldar dig! Fy fan jävla idiot!

He strikes!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första väx upp.

För det andra, är du inte redo för en flickvän.

För det tredje är P12:or så korkade.

Aså lol kärlek handlar inte om det där.Du verkar inte veta allt.För det första man kan vara ihop i vilken ålder som hellst men tips på är att vänta tills man blir 13.Kärlek handlar inte om ålder den handlar om hur man älskar varandra.Och varför ska man vara 18 bara för att ha en flickvän det där är väldigt dumt.Har sett en tjej som är 13 år och är hop med en 18åring.Så de så.

Handlar inte om vad? vadå verkar inte veta allt, vet du allt eller?

Vadå 13, varför skulle det vara bättre att vara ihop när man är 13 än någon annan ålder, bara för att du är 13 eller?

Du sa ju att man skulle vänta tills man blir 13, sen spelar det plötsligt ingen roll vilken ålder man är. LOL. Visste förresten inte att det finns flera sätt att älska varandra.

Ja, kanske för att man blir myndig då och föräldrarna inte kan säga åt att man inte får vara med en speciell person.

Det där var lätt värt en varning.

Jag sa inte man måste.Jag sa ett tips på att bli 13.Läs noga.

Jag sa inte heller att man måste vara tretton, citat av mig själv "Vadå 13, varför skulle det vara bättre att vara ihop när man är 13 än någon annan ålder, bara för att du är 13 eller? "

Citat av dig "Läs noga."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå hem till henne, knacka och lägg dig ner och börja gråt. När hennes föräldrar öppnar kanske dom blir lite blödiga? Men om lärarna håller på ska du fan bara säga dom rätt upp i ansiktet: "Vi älskar varandra. Du får sluta nu." Om båda ni älskar varandra så kan det ju inte vara några större problem i vårat samhälle. Det är ju bara att säga det. "Vi älskar varandra, ni kan inte ändra på det." Jag menar, nån gång måste de ju fatta att det bästa sättet är inte att isoleras från varandra.

Ajdå. Bump.... Sorry.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...