ExorZ Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) För det första väx upp. För det andra, är du inte redo för en flickvän. För det tredje är P12:or så korkade. Aså lol kärlek handlar inte om det där.Du verkar inte veta allt.För det första man kan vara ihop i vilken ålder som hellst men tips på är att vänta tills man blir 13.Kärlek handlar inte om ålder den handlar om hur man älskar varandra.Och varför ska man vara 18 bara för att ha en flickvän det där är väldigt dumt.Har sett en tjej som är 13 år och är hop med en 18åring.Så de så. Det är ju helt sjukt. Det är väl olagligt? Nja, inte olagligt så länge han håller sin penis i styr. Men då är det mer som ett vänskapligt förhållande med lite kyssar. Hon är nog bara ihop med han för status och alkohol, han är ihop med henne för... ja han är pedo. Samt: Kärlek har ingen åldersgräns, men hur ofta vet en 12 åring att hon / han är kär. Det är för det mesta; "Haha vi pussades!" "Nääää????" "Jooooo!!!" "Äckligt!!!" Redigerat 7 April 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Hej på er. Jo jag och min flickvän har ett stort problem. Vi får nämligen inte träffas eller höras av via mobil och så för hennes föräldrar. Anledningen är att dom är rädda för att jag ska göra henne illa eftersom jag råka hacka mig in på hennes msn 1 gång. asså hon och jag har ju babblat klart om det där med att jag hacka mig in på hennes msn det är löst jag kommer inte göra så mer. fick data förbud i 2 månader för det. Sen trodde ju hon och jag efter jag gjort det okej nu kommer det inte hända så mycket mer. Men jo såklart skulle det det hennes mamma hennes bonus mamma och hennes farsa har sagt till henne att hon ska skaffa en annan pojkvän och dumpa mig för dom är rädda att jag ska göra henne illa. Sen sa dom med att vi inte fick ringa till varandra eller träffas + i skolan så kan vi inte snacka på msn heller för hennes lärare håller koll på hennes profil på msn. Så det ända stället vi kan prata på det är www.blipville.se. och när vi åker på läger så kommer ledarna hålla koll på oss och sära på oss när vi tillexempel håller hand. så hur ska hon och jag lösa detta snälla hjälp oss vi skulle vara er evigt tacksamma. ps vi vill fortfarande vara tillsammans för vi värkligen inte göra slut. så snälla hjälp oss :(Läste igenom alla dina trådar igen, nu fattar jag att du kan fan inte bara ha hackat hennes msn. Du har kontrollbehov och vill inte att din flickvän ska ha kontakt med omvärlden. Erkänn bara att du slår henne och våldar dig! Fy fan jävla idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Hej på er. Jo jag och min flickvän har ett stort problem. Vi får nämligen inte träffas eller höras av via mobil och så för hennes föräldrar. Anledningen är att dom är rädda för att jag ska göra henne illa eftersom jag råka hacka mig in på hennes msn 1 gång. asså hon och jag har ju babblat klart om det där med att jag hacka mig in på hennes msn det är löst jag kommer inte göra så mer. fick data förbud i 2 månader för det. Sen trodde ju hon och jag efter jag gjort det okej nu kommer det inte hända så mycket mer. Men jo såklart skulle det det hennes mamma hennes bonus mamma och hennes farsa har sagt till henne att hon ska skaffa en annan pojkvän och dumpa mig för dom är rädda att jag ska göra henne illa. Sen sa dom med att vi inte fick ringa till varandra eller träffas + i skolan så kan vi inte snacka på msn heller för hennes lärare håller koll på hennes profil på msn. Så det ända stället vi kan prata på det är www.blipville.se. och när vi åker på läger så kommer ledarna hålla koll på oss och sära på oss när vi tillexempel håller hand. så hur ska hon och jag lösa detta snälla hjälp oss vi skulle vara er evigt tacksamma. ps vi vill fortfarande vara tillsammans för vi värkligen inte göra slut. så snälla hjälp oss :(Läste igenom alla dina trådar igen, nu fattar jag att du kan fan inte bara ha hackat hennes msn. Du har kontrollbehov och vill inte att din flickvän ska ha kontakt med omvärlden. Erkänn bara att du slår henne och våldar dig! Fy fan jävla idiot! He strikes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 För det första väx upp. För det andra, är du inte redo för en flickvän. För det tredje är P12:or så korkade. Aså lol kärlek handlar inte om det där.Du verkar inte veta allt.För det första man kan vara ihop i vilken ålder som hellst men tips på är att vänta tills man blir 13.Kärlek handlar inte om ålder den handlar om hur man älskar varandra.Och varför ska man vara 18 bara för att ha en flickvän det där är väldigt dumt.Har sett en tjej som är 13 år och är hop med en 18åring.Så de så. Handlar inte om vad? vadå verkar inte veta allt, vet du allt eller? Vadå 13, varför skulle det vara bättre att vara ihop när man är 13 än någon annan ålder, bara för att du är 13 eller? Du sa ju att man skulle vänta tills man blir 13, sen spelar det plötsligt ingen roll vilken ålder man är. LOL. Visste förresten inte att det finns flera sätt att älska varandra. Ja, kanske för att man blir myndig då och föräldrarna inte kan säga åt att man inte får vara med en speciell person. Det där var lätt värt en varning. Jag sa inte man måste.Jag sa ett tips på att bli 13.Läs noga. Jag sa inte heller att man måste vara tretton, citat av mig själv "Vadå 13, varför skulle det vara bättre att vara ihop när man är 13 än någon annan ålder, bara för att du är 13 eller? " Citat av dig "Läs noga." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Ingen av er vet vad kärlek är, för i helvete! Sluta tjafsa om onödigt skit, ja, det är vad kärlek är, onödigt. Så håll käften och diskutera ämnet eller håll käften, för erat onödiga tjafs börjar gå folk på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Skulle vara kul å veta om trådskaparen har fixat problemen och får träffa sin tjej? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Skulle vara kul å veta om trådskaparen har fixat problemen och får träffa sin tjej? <_<Så mycket hemligstämplad information får man aldrig här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Gå hem till henne, knacka och lägg dig ner och börja gråt. När hennes föräldrar öppnar kanske dom blir lite blödiga? Men om lärarna håller på ska du fan bara säga dom rätt upp i ansiktet: "Vi älskar varandra. Du får sluta nu." Om båda ni älskar varandra så kan det ju inte vara några större problem i vårat samhälle. Det är ju bara att säga det. "Vi älskar varandra, ni kan inte ändra på det." Jag menar, nån gång måste de ju fatta att det bästa sättet är inte att isoleras från varandra. Ajdå. Bump.... Sorry. Redigerat 5 Maj 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Aså kärlek är på den gången en tjej är snygg. Om man är på 13 år finns många snyggisar! Det vet jag massa om, för jag är på 13 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Varför känns det som om msn alltid är problemet till detta? + att det bara är onördigt att ha tjej när man är så ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 lol guise wat is going on in dis thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Varför känns det som om msn alltid är problemet till detta? + att det bara är onördigt att ha tjej när man är så ung. Ja visst är det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.