Nacke3000 Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Tjena! Här och där har jag hört rykten om att läsk ska ha ålders gräns. Det är ju bara ett rykte som antagligen inte kommer ske som det där med 2012. Men man blir ju lite smått orolig att det ryktas om åldersgräns på läsk. Jag menar att energidryck trodde man aldrig skulle få en åldersgräns. Men så blev det. Varför inte läsk? Jag tycker att det låter ologiskt men det är ju koffein i. Men jag hoppas och tror att det inte kommer hända!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Tjena! Här och där har jag hört rykten om att läsk ska ha ålders gräns. Det är ju bara ett rykte som antagligen inte kommer ske som det där med 2012. Men man blir ju lite smått orolig att det ryktas om åldersgräns på läsk. Jag menar att energidryck trodde man aldrig skulle få en åldersgräns. Men så blev det. Varför inte läsk? Jag tycker att det låter ologiskt men det är ju koffein i. Men jag hoppas och tror att det inte kommer hända!!! Åldersgräns på Energidrink var det bästa beslutet på många år, och nu när det väl är inne så börjar småungar dricka mycket läsk för att få energin de behöver. Jag tycker mer än väl att en 15-års gräns på läsk ska införas. Jag har sett 3-åringar halsa Cola som ingenting, vart fan är världen på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Kommer aldrig komma en åldersgräns på läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Kommer aldrig komma en åldersgräns på läsk. Never say never ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Nä, det kommer aldrig hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Nä, det kommer aldrig hända Jag tror inte det heller, men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 ... VARFÖR skulle det komma en åldersgräns på lemonad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Nej, tror inte det kommer komma och även om det gör det så gör det inget för mig. Eftersom en butik i min "stad" (snarare ort) har inte ens åldersgräns på energidryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 ... VARFÖR skulle det komma en åldersgräns på lemonad? Lemonad och Läsk är inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 ... VARFÖR skulle det komma en åldersgräns på lemonad? Lemonad och Läsk är inte samma sak http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4skedryck"Läskedryck, läsk, är en söt oftast kolsyrad dryck som ofta serveras kall. Ett äldre ord är lemonad eller limonad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 ... VARFÖR skulle det komma en åldersgräns på lemonad? Lemonad och Läsk är inte samma sak http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4skedryck"Läskedryck, läsk, är en söt oftast kolsyrad dryck som ofta serveras kall. Ett äldre ord är lemonad eller limonad" Lol, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Hoppas Hoppas Hoppas :D Det hade varit det bästa beslutet på många år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.