Hoppa till innehåll

Läsk Åldersgräns!


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Här och där har jag hört rykten om att läsk ska ha ålders gräns.

Det är ju bara ett rykte som antagligen inte kommer ske som det där med 2012. Men man blir ju lite smått orolig att det ryktas om åldersgräns på läsk.

Jag menar att energidryck trodde man aldrig skulle få en åldersgräns. Men så blev det.

Varför inte läsk?

Jag tycker att det låter ologiskt men det är ju koffein i.

 

 

 

Men jag hoppas och tror att det inte kommer hända!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Theshawty

Tjena!

 

Här och där har jag hört rykten om att läsk ska ha ålders gräns.

Det är ju bara ett rykte som antagligen inte kommer ske som det där med 2012. Men man blir ju lite smått orolig att det ryktas om åldersgräns på läsk.

Jag menar att energidryck trodde man aldrig skulle få en åldersgräns. Men så blev det.

Varför inte läsk?

Jag tycker att det låter ologiskt men det är ju koffein i.

 

 

 

Men jag hoppas och tror att det inte kommer hända!!!

Åldersgräns på Energidrink var det bästa beslutet på många år, och nu när det väl är inne så börjar småungar dricka mycket läsk för att få energin de behöver.

Jag tycker mer än väl att en 15-års gräns på läsk ska införas. Jag har sett 3-åringar halsa Cola som ingenting, vart fan är världen på väg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Nej, tror inte det kommer komma och även om det gör det så gör det inget för mig. Eftersom en butik i min "stad" (snarare ort) har inte ens åldersgräns på energidryck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...