Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) Tjena! Kan någon tipsa om hur jag skulle kunna tjäna ihop hyfsat med pengar? För tillfället så dömer jag fotboll, säljer "jultidningar" och får mitt barnbidrag. Jag får dock betala mina kläder och saker själv! Jag är väldigt tacksam för svar! Redigerat 2 April 2010 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Du kan ju försöka skaffa ett sommarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Du kan ju försöka skaffa ett sommarjobb.Kan du ge något exempel på något som funkar för en 13-åring då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Du kan ju försöka skaffa ett sommarjobb.Kan du ge något exempel på något som funkar för en 13-åring då? Jobba i restaurang, man brukar få en ganska bra slant där faktiskt. =) Du är ju inte fast anställd utan du prövar ju bara på och får ändå lite betalt. Om du gillar att jobba inom kök och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Tjena! Kan någon tipsa om hur jag skulle kunna tjäna ihop hyfsat med pengar? För tillfället så dömer jag fotboll, säljer "jultidningar" och får mitt barnbidrag. Jag får dock betala mina kläder och saker själv! Jag är väldigt tacksam för svar! Starta en sida och lägg in Google AdSense på den skaffa sms tjänst och googla tjäna pengar hittade någon sida där man tjänade pengar på att öppna e-mail/sms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Tjena! Kan någon tipsa om hur jag skulle kunna tjäna ihop hyfsat med pengar? För tillfället så dömer jag fotboll, säljer "jultidningar" och får mitt barnbidrag. Jag får dock betala mina kläder och saker själv! Jag är väldigt tacksam för svar! Starta en sida och lägg in Google AdSense på den skaffa sms tjänst och googla tjäna pengar hittade någon sida där man tjänade pengar på att öppna e-mail/sms Får man pengar om man lägger in Google AdSense? Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Om du nu sålt jultidningar kan du ju också dela ut vanliga tidningar eller reklam. Jag tror att man kan sälja tidningar för aftonbladet. Någon bra lön är det naturligtvis inte, men det kanske duger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 jag säljer gt och tjänar hyfsat mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Om du nu sålt jultidningar kan du ju också dela ut vanliga tidningar eller reklam. Jag tror att man kan sälja tidningar för aftonbladet. Någon bra lön är det naturligtvis inte, men det kanske duger?Jag har skrivit upp mig på någon lista hos Direkreklam, har dock inte fått något svar än.Ska kolla upp det där med Aftonbladet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 har fullt med jobb i sommar men kanske inget som är jätte lätt att hitta. har tex gräsklippning, måla hus, ta bort rost och måla om en contenir. ta bort rost från några gammla stolar och måla om och lite sådant. Men gör som dom andra och leta efter någon slags reklam att sälja (internet el tidningar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Det där med att göra en egen hemsida och ha Google AdSense med låter som en bra idé. Det ska jag prova någon gång, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 annars kan du försök bli kännd på youtube och börja jobba för dom som jag gör ;) du får då 2,5 dollar för 1k visning och en viss summa vid klickning av reklam på dina videoklipp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.