CHORDAZBA Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Detta är vad man kallar natthumor. Garanterar att du kommer iaf fnissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 hahaha, så epic. älskade när han kastade tuban. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Behöver miljoner händer till att kunna facepalma detta.. Det enda som var smått roligt var deras namn Baman & Piderman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Inte min humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jag fnissade inte ens. :( Men inatt kanske jag gör det. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 hmmm ........ okej jag fnissade faktiskt åt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Den var inte rolig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Detta är vad man kallar natthumor. Garanterar att du kommer iaf fnissa. Worst humor ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Notera att jag skrivit natthumor. Sånt här är inte kul när bara kollar.. du ska kolla på natten då flugan på ditt äpple är rolig. Om alla hade haft varandras humor skulle det blivit kalabalik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 natthumor indeed, lite tidigt för det just nu. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Hehe, gillar Baman & Piderman litegrann. Det verkar som att Piderman inte har några ben i kroppen när han ska ner för trappen och ut till dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMadrid Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 lite rolig var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.