Ryssfemma Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Var har du ditt xbox?Har du det i någon låda? Om du har det så ska du flytta på den och ställa den på en plats där den har mer utrymme... Om inte det funkar så kanske du vill köpa en sån här http://www.chipper.se/pages-productinfo/pr...-med-flakt.html Tror din xbox blir utsatt för överhettning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Kan ju vankas RROD.... Fast då brukar symptomen komma sent, och den fryser mycket tidigare än 1-2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Tror du borde ringa Xbox supporten och fråga om hjälp, dom kan fixa det.Om du skickar det på lagning så kommer dom och hämtar konsolen och det tar ca 2-3 veckor, men man får 1 månad Live gratis. :D Redigerat 2 April 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Var har du ditt xbox?Har du det i någon låda? Om du har det så ska du flytta på den och ställa den på en plats där den har mer utrymme... Om inte det funkar så kanske du vill köpa en sån här http://www.chipper.se/pages-productinfo/pr...-med-flakt.html Tror din xbox blir utsatt för överhettning... Först hade jag det på golvet, nu är det på mitt skrivbord då jag har kopplat det till datorskärmen.Kommer dem och hämtar xboxen från sin dörr eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Var har du ditt xbox? Har du det i någon låda? Om du har det så ska du flytta på den och ställa den på en plats där den har mer utrymme... Om inte det funkar så kanske du vill köpa en sån här http://www.chipper.se/pages-productinfo/pr...-med-flakt.html Tror din xbox blir utsatt för överhettning... Först hade jag det på golvet, nu är det på mitt skrivbord då jag har kopplat det till datorskärmen.Kommer dem och hämtar xboxen från sin dörr eller? Ja det gör dom... Kom inte ihåg vad det hette men dom kommer i en stor svart van och ber om din seriekod för att du ska kunna lämna in den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Hejsan, jag har problem med min Xbox 360. Jag köpte den i höstas, jag har inte brytt mig så mycket om problemet men nu så börjar bli riktigt jäkla förbannad. Alltid efter cirka 1-2timmars tid så brukar Xboxen hänga sig. Har någon erfarenhet av det här? För det är jäkligt segt att få behöva spara efter vart enda jäkla uppdrag på GTA IV t.ex för att inte riskera något. Känner ni igen problemet? Jag har fortfarande garantin, vet ni om Microsoft täcker detta? Hur blir det om man ringer till dem och ber dem reparera sin Xbox? Kommer dem till en och plockar upp ens produkt, hur lång tid tar det osv? Var har du ditt xbox? Har du det i någon låda? Om du har det så ska du flytta på den och ställa den på en plats där den har mer utrymme... Om inte det funkar så kanske du vill köpa en sån här http://www.chipper.se/pages-productinfo/pr...-med-flakt.html Tror din xbox blir utsatt för överhettning... Först hade jag det på golvet, nu är det på mitt skrivbord då jag har kopplat det till datorskärmen. Kommer dem och hämtar xboxen från sin dörr eller? Ja det gör dom... Kom inte ihåg vad det hette men dom kommer i en stor svart van och ber om din seriekod för att du ska kunna lämna in den.. UPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 UPS och Jetpak brukar leverera dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag hade ett liknande problem för ett par månader sedan när min 360 frös/hängdes. Dock så frös/hängdes min fast under 10-15 min tid redan :P Anyhoo, om du har kvar garantin så tycker jag att du ska kontakta dem. Hur lång tid det kan ta att få tillbaka den kan ju variera, men för mig tog det, från och med de hade hämtat den till att den var tillbaka, en vecka. (Tja, "den" är väl lite fel, då jag fick en helt ny, men sak samma.) :) + Att dem bjussar på en månad gratis Live är ju rätt schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag har beställt en reparation genom hemsidan då jag registrerade min konsol, hur vet jag om när dem kommer? Får man en lapp någon dag innan dem kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.