JonteFire2 Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 (redigerat) Vad heter låten i eftertexten?? :D Har skrivit det i kommentarerna också men pallar verkligen inte att vänta.. :D Jag tror ni flesta har hört den.. Den har gått på radion också.. tror jag Redigerat 27 Februari 2010 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Låten heter Somewhere over the Rainbow, men den låten är omgjord ca 1000000 gånger så vad artisten heter vet jag inte. Jag vet bara att han är tjock, sök på youtube efter låtnamnet så bör han vara bland top 10 sökresultat eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Låten heter Somewhere over the Rainbow, men den låten är omgjord ca 1000000 gånger så vad artisten heter vet jag inte. Jag vet bara att han är tjock, sök på youtube efter låtnamnet så bör han vara bland top 10 sökresultat eller ngt.Tack jag hittade den!Fan va förvånad jag blev när jag såg att han var tjock och att det var en kille :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Låten heter Somewhere over the Rainbow, men den låten är omgjord ca 1000000 gånger så vad artisten heter vet jag inte. Jag vet bara att han är tjock, sök på youtube efter låtnamnet så bör han vara bland top 10 sökresultat eller ngt.Israel Kamakawiwo'ole tror jag han hette.Själv tycker jag han är grymt bra, men synd att han har dött. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Tjena! Undrar bara vad låten som spelas i bakgrunden heter på denna hemsidan: http://www.vibecafe.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Googla texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Aa, Gjorde det och hitta den. Tack för tipset. Om någon vill veta så hette den:Young jeezy,Kanye weast - Put On Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 hej, jag skulle vilja ha tips på bra graffiti låtar. Har några stycken men har inte hittar nåt mer. Skulle vara schyst om någon kunde ge tips på bra grupper och son som sjunger om graffiti. Bara det är svenska eller engelska så :D Tack så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 måste de sjunga/rapa om graff? isf vet jag typ promoe - these walls don't lie annars finns det många sköna artister som lätt kan anknytas till graffiti; rjd2, dj shadow, dj andy m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 (redigerat) måste de sjunga/rapa om graff? isf vet jag typ promoe - these walls don't lie annars finns det många sköna artister som lätt kan anknytas till graffiti; rjd2, dj shadow, dj andy m.fl. Det är soft när dom sjunger om det. Fast det går lika bra att de anknyts till det. Tack så mycket :) Redigerat 20 Mars 2010 av pissolle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Alla låtar i filmen Quality of Life är underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Alla låtar i filmen Quality of Life är underbara! Fan va gött en film på köpet :D tackar, visste inte ens om att den filmen fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.