JillValentine Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Söker en låt som jag hörde på Vinyl(?) förut. Musikstilen påminner lite om det sound som Village People har. I refrängen sjunger de ett tjejnamn tror jag, som börjar på bokstaven G. Någon som vet vilken låt jag söker? Tackar på förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Vet inte så mycket om Village People men Mando Diao har en låt som heter "Gloria". Det kan inte vara den? Redigerat 22 Maj 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Vet inte så mycket om Village People men Mando Diao har en låt som heter "Gloria". Det kan inte vara den?Village People- Mando Diao- Tror du på allvar att du är till någon nytta när du postar sådana idiotiska inlägg? Ontopic har jag ingen aning om vad du menar, lägg ut lite av lyricsen så går det nog lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 (redigerat) Vad heter låten här ^ [EDIT] Nvm, kanske borde ha använt google lite mer före jag frågade :) Redigerat 7 Juni 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Vad heter intro låten på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=WTaCvDBR7WM...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 ja söker en låt som brukar oftast gå på reklamen. den går typ såhär "casue with a love love love love love generation were gona keep keep srpeading the word in every nation" ngn som vet vad den heter och vem den är med :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Love Generation av Love Generation, och den är skräp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Love Generation av Love Generation, och den är skräp hörde denn nyss och den är vist bra :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Love Generation av Love Generation, och den är skräp hörde denn nyss och den är vist bra :angry: Om man gillar tjejig dunzmusik kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Love Generation av Love Generation, och den är skräp hörde denn nyss och den är vist bra :angry: Om man gillar tjejig dunzmusik kanske vanliogtvis gör ja inte det men ja tyckte denna var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Vad heter intro låten på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=WTaCvDBR7WM...feature=relatedAtreyu - Ex's and Oh's Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Vad heter intro låten på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=WTaCvDBR7WM...feature=relatedAtreyu - Ex's and Oh's Man tackar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.