GTA4fan Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Asså vem bryr sig överhuvutaget om åldersgränsen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Asså vem bryr sig överhuvutaget om åldersgränsen :huh:Känsliga personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA4fan Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 VARFÖR ÄR MITT INLÄGG ANMÄLTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 VARFÖR ÄR MITT INLÄGG ANMÄLTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!För att vad är meningen med den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA4fan Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 själv hatar jag åldersgränser ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Det finns typ en sån här tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Iden bakom "åldersgräns" som ni kallar det är att göra det lättare för dina föräldrar att bedöma om spelet är lämpligt för dig eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Mm, det är en ålders rekommendation, inte en "gräns". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Asså vem bryr sig överhuvutaget om åldersgränsen :huh:De finns ingen åldergräns utan enbart rekommendationer. Så att t.ex. föräldrar (som inte alls har koll på spel) kan se vad spelet innehåller, de vill säga om de innehåller svordomar, våld, blod o.s.v. Och vadå, har du problem med att få tillåtelse att spela GTA IV för dina föräldrar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Föräldrarna möjligtvis men själv så tror jag att inga som spelar gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Det är nog bara föräldrarsom kollar på "åldersrekomendationerna" på spelen. Om en kille som är 15 väntar på ett spel och så får den 18 tecknet så bryr han sig knappast. Redigerat 9 April 2010 av GIGGA7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.