Nacke3000 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Tjena! Jag har precis fått starcraft 2 beta pch tycker att det är jätte kul! Då kom jag att tänka på att starcraft är ett STORT spel så kan man inte ha ett eget forum för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Tjena! Jag har precis fått starcraft 2 beta pch tycker att det är jätte kul! Då kom jag att tänka på att starcraft är ett STORT spel så kan man inte ha ett eget forum för det? Skapa en STOR tråd om spelet så kan man diskutera i tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Tjena! Jag har precis fått starcraft 2 beta pch tycker att det är jätte kul! Då kom jag att tänka på att starcraft är ett STORT spel så kan man inte ha ett eget forum för det? Kanske ett stort spel, men inte ett hett ämne på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Det borde finnas officiella trådar om vissa spel som är ganska populära men inte populära nog för att få ett helt forum tillägnat till sig. Typ som på Gamereactor forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Kanske skulle World of Warcraft forumet passa? Anpassa det subforumet för Blizzard's spel som Diablo och Starcraft tillsamans med Warcraft-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Det borde finnas officiella trådar om vissa spel som är ganska populära men inte populära nog för att få ett helt forum tillägnat till sig. Typ som på Gamereactor forumet. Mm, det är ganska många trådar om tex Tekken i GR's Tekken-forum. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Kanske skulle World of Warcraft forumet passa? Anpassa det subforumet för Blizzard's spel som Diablo och Starcraft tillsamans med Warcraft-serien.Det låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Kanske skulle World of Warcraft forumet passa? Anpassa det subforumet för Blizzard's spel som Diablo och Starcraft tillsamans med Warcraft-serien.Det låter bättre Ja. Jag har för mig att det är det man gör dock. Wow forumet brukar jag tolka som alla blizzard spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Tjena! Jag har precis fått starcraft 2 beta pch tycker att det är jätte kul! Då kom jag att tänka på att starcraft är ett STORT spel så kan man inte ha ett eget forum för det? Kanske ett stort spel, men inte ett hett ämne på fuska. HA! varför har ni då ett final fantasy sub-forum? En tråd! (klicka) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 jag undrar också det, 1 tråd? Det är ju ett skämt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.