Hayna Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 PS. detta händer för alla webbläsare på min dator. När jag sätter i gång firefox så klickar jag på play now som vanligt sen poff så stängs det ner :S Undrar om ni har några svar tack i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 PS. detta händer för alla webbläsare på min dator. När jag sätter i gång firefox så klickar jag på play now som vanligt sen poff så stängs det ner :S Undrar om ni har några svar tack i förväg. Du kan ju ha vägrat att acceptera när den där rutan kommit upp?Du kan ha virus? Inte senaste versionen av JAVA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Äsch, jag hoppades att hela spelets servrar skulle stängas ner. Låter som någon säkerhetsinställning är för hög x_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Stängs själva webbläsaren ner eller endast runescape? Se till så att du har den senaste versionen av Java uppdaterad. Du kan även testa att ladda ner runescape klienten. Ladda ner den och testa att starta spelet via den. http://www.runescape.com/downloads/RuneScape.exe?20090424 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 16 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Det var webbläsaren men hade inte senaste verisionen av JAVA så installerade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 (redigerat) Det var webbläsaren men hade inte senaste verisionen av JAVA så installerade den.Fungerade det? Btw, när jag läste rubriken så trodde jag ju att hela spelat skulle läggas ned. Jag blev ju skitglad, sluta luras! :D Redigerat 17 April 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.