Hoppa till innehåll

Det Argaste Du Har Blivit När Du Har Spelat?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har flera goda minnen inom denna kategorin..

 

Jag har en låda, eller hade, en låda fylld med tangentbord jag bankat sönder.

Jag har en garderob som har en halvdör pga jag har slagit sönder den med baseballracket eller golfklubba.

Mitt skrivbord gick i delar, alltså verkligen i delar efter min 30+ PoS normal run utan shield, så fick byta till matbordet. :D

 

Nu rage'ar jag inte längre för jag har fått magproblem samt huvudvärk pga detta..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Jag blev nyss skit-förbannad när jag spelade uppdraget "Sexy Time" på GTA IV: The Ballad Of Gay Tony. Det var så jävla svårt, men jag klarade det efter en stund. B) (pc)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv.

till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill.

 

Definiera fjortis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@BillieJean

 

Jo vi har märkt det.

 

ont: Jag blev sjukt förbannad när jag spelade PSP idag, jag körde Monster Hunters och var mitt inne i en quest och så tog batteriet slut fan vad jävla sur jag blev.

Redigerat av Ibanez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv.

till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill.

 

Mer 11-17.

 

Jag brukar inte bli arg på spel. Det enda är väl MW2, men jag slår bara på sängen i så fall.

 

EDIT: Kom just på, fast då blev jag inte arg utan jäkligt ledsen.

Jo, jag var sisådär 7år och spela Pokemon Gold. Jag hade klarat ligan och Red, min Meganium var i Lv 98 och jag längtade så fruktansvärt mycket till den skulle bli Lv 100.

Men, jag bestämde mig för att ta en liten paus från allt hög lv levlande. Så jag startade om och tänkte att jag inte skulle spara för då skulle jag kunna fortsätta levla min Meganium genom att bara stänga av och klicka på Continue.

I alla fall, jag spelade lite och gissa vad, jag glömde bort att jag inte skulle spara D: Jag sparade och spelade lite till sen stängde jag av. Dagen där efter var jag på nytt hög levlande humör och startade mitt Gameboy och tryckte på Continue. Helt plötsligt hade jag bara Pokemon under Lv 20. Jag kom då på att jag hade sparat. Var ledsen i en vecka efter det :C

 

Redigerat av Noodles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var runt 7 år så märkte jag att jag hade raderat hela storyn på Tony Hawks Underground jag slog kontrollen i golvet och blev skitsur!

Storyn klarar man ut på mindre än en dag om man är bra på spelet.

 

Jag hade kommit till Hawaii och haft det ett tag och då tyckte jag att det var jättesvårt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...