Caspian Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Kolla denna video: , så kan det gå om man spelar wow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Kolla denna video: , så kan det gå om man spelar wow..Sen är den inte lite fake, han ler ju fan åt kameran, börjar du garva. Säger han typ "Inga tier 2?" eller "ingen trial 2?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Idag på MW2 var trött som fan så jag blev arg som fan så fort nån dödade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv. till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill. Hur har du fått fram den statistiken? Källa tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Jag blev asförbannad när GTA IV krashade när jag hade ledningen i deathmatch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Jag blev asförbannad när GTA IV krashade när jag hade ledningen i deathmatch...Det gör väll inget, eller har det kommit något Rank System som på COd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv. till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill. Du har inget liv, du är i dom tio procenten, idioterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Varför tror du att alla är fjortisar? Sluta bli så jävla arg på allt & alla, din jävla loner. Skaffa ett liv. till skillnad från dig så har jag ett liv svampet. runt 60% av alla i åldrarna 13-17 är fjortisar, bara att acceptera. Jag bli väl hur jävla arg hur jag vill. Du säger ju att alla är fjortisar? Du värkar inte ha ett liv eftersom du alltid ska lägga dig i andras liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Det ska krävas väldigt mycket för att göra mig sur och det är inte något som ett spel lyckats med än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 När man är dum nog att plocka en support hero i ett public game på DotA. (Så länge det inte är Necrolyte :P) Det är tyvärr någonting tangentbordet får lida av :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jag blev asförbannad när GTA IV krashade när jag hade ledningen i deathmatch...Det gör väll inget, eller har det kommit något Rank System som på COd? Japp, körde rankat deatmatch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 När jag förlorade mot min bror på Fifa 10, kastade dosan i väggen fast den höll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.