Hayna Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jag söker ett lobster ställe med nära bank för free. För har gått upp i lvl 40 i fishing idag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 (redigerat) Jag söker ett lobster ställe med nära bank för free. För har gått upp i lvl 40 i fishing idag :D Karamja.Ta båten vid port sarim och sen går du in i skogen åt höger. Ingen bank nära men det är det bästa du får på free. Redigerat 18 April 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jag söker ett lobster ställe med nära bank för free. För har gått upp i lvl 40 i fishing idag :D Karamja.Ta båten vid port sarim och sen går du in i skogen åt höger. Ingen bank nära men det är det bästa du får på free. Ok men ngn annan som kan ngt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Som MetalKungen sa så är Karamja tyvärr det enda bra stället för free. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Som MetalKungen sa så är Karamja tyvärr det enda bra stället för free. :(Det e väl ända stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Som MetalKungen sa så är Karamja tyvärr det enda bra stället för free. :(Det e väl ända stället Nja, finns väl ett ställe ute i wilderness också men orka gå dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Karamaja är väl det enda vettiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Eller så fiskar du i wildy och springer till bh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Jag åker till karamja och har alltid med mig mina pengar Eftersom det kostar att åka dit och jag rekommenderar att du har Explorer's ring 3 för då kan du teleportera dig till cabbage fältet och gå till banken lätt. Fishing level. 58/70 Tänker träna till 70 och det var längesen jag tränade fishing. :ng: Redigerat 25 April 2010 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 man kan sälja lobsters i den lilla butiken på ön, sen när man har fiskat asmycket kan man bara köpa lobsters i GE för vinsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Det bästa sättet är att ta med dig så mycket pengar du kan... Fiska lobsters tills du får full bag (Inkusive GP) Åk tillbaka till port sarim och banka alla lobsters i inlämnings boxen bredvid skeppet ( Deposit box ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Det bästa sättet är att ta med dig så mycket pengar du kan... Fiska lobsters tills du får full bag (Inkusive GP) Åk tillbaka till port sarim och banka alla lobsters i inlämnings boxen bredvid skeppet ( Deposit box ) Nä, bästa sättet är att fiska swen springa till Stiles! Han gör så dom blir noted! http://runescape.wikia.com/wiki/Stiles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg