360Xbox Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag. Får G i tråkiga ämnen och typ VG+ i mindre tråkiga ämnen utan att läsa på.Samma för mig.När jag gick i typ 5:an eller 6:an, då på engelska förhören så hade jag inte pluggat nånting, inte ens kollat på orden. Fick ändå alla rätt för det är så enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag har inte den förmågan, text här för att undvika varning. Wtf? Flytta till skol-grejen? Mer som; Flytta till IMBA. Btw, varför tror du att någon bryr sig? Jag. Får G i tråkiga ämnen och typ VG+ i mindre tråkiga ämnen utan att läsa på.Samma för mig.När jag gick i typ 5:an eller 6:an, då på engelska förhören så hade jag inte pluggat nånting, inte ens kollat på orden. Fick ändå alla rätt för det är så enkelt. Engelska är kul :)Är väldigt bra på det också. Fast våran nya lärare är tråkig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Du lär få en varning för de där... Omogna unge. Är du seriös eller störd? Du lär få en varning för det där också.. nej?? Jag frågade bara om någon var lika awesome som jag :D Seriöst nu... håll er till trådens ämne eller HÅLL KÄFTEN! Eller : Hol Keften Din Fisk... Citat av FatGuy http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/youmad.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Grundskolan är ett skämt. Jag fick 280 poäng när jag gick ut grundskolan utan att ens anstränga hjärnan för fem öre. Det är 8 VG och 8 MVG utan att försöka. Flyttar till rätt forum, om folk inte kan hålla sig till ämnet så låser jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Grundskolan är ett skämt. Jag fick 280 poäng när jag gick ut grundskolan utan att ens anstränga hjärnan för fem öre. Det är 8 VG och 8 MVG utan att försöka. Flyttar till rätt forum, om folk inte kan hålla sig till ämnet så låser jag. I figured :) Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Samma här, vi hade ett stort prov om människokroppen i början av Feburari många failade, jag hade inte pluggat en enda gång men fick VG+, det var det näst bästa resultatet i min klass. En kille fick MVG och då hade han pluggat ganska mycket. Jag har inte tagit hem en enda läxa i varken 7'an eller 8'an och klarar mig ändå kanon. Edit: Lol, jag skrev ''ända'' istället för ''enda'', xP så kan det gå när man är sjuk. Redigerat 20 April 2010 av Ibanez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Samma här, vi hade ett stort prov om människokroppen i början av Feburari många failade, jag hade inte pluggat en ända gång men fick VG+, det var det näst bästa resultatet i min klass. En kille fick MVG och då hade han pluggat ganska mycket. Jag har inte tagit hem en ända läxa i varken 7'an eller 8'an och klarar mig ändå kanon. Välkommen till klubben bro ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag glömmer nästan alltid min Franska-läxa(nu kom jag på att jag glömde idag med:P) men jag får alltid bättre resultat än de som har tränat flera timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Snittar g-, om jag lägger ner mig kanske ja får starkt g :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jo, jag har märkt en sak... Jag behöver inte plugga inför prov :o Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D Inte pluggat nåt och det gillar jag . Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D När det gäller grundskolan så är det där inget att skryta om, särskilt inte om det gäller 5:an eller vad det nu är du går i. Grundskolan är sånt jävla waist of time. lärde mig mer i bilogi, kemi och fysik på två månader i gymnasiet än 9 år i grundskolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Jag r jätte bra svenska alldrig trena ock får mveg hela tidne!er jag awseome som du?jag trenar alldrig på mattte heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Grundskolan är ett skämt. Jag fick 280 poäng när jag gick ut grundskolan utan att ens anstränga hjärnan för fem öre. Det är 8 VG och 8 MVG utan att försöka. Flyttar till rätt forum, om folk inte kan hålla sig till ämnet så låser jag. Omfg.... Fick alla G (160p) när jag gick ur 9an. Kom in på det jag ville iaf.. Jag har det ganska enkelt med prov annars. Det är bara matten som inte funkar bra när jag har prov. Man blir så jävla osäker. Jo, jag har märkt en sak... Jag behöver inte plugga inför prov :o Vi har haft typ 5 prov och har mvg på alla :D Inte pluggat nåt och det gillar jag . Men nog om mej,.. what's your stories fellas ? :D När det gäller grundskolan så är det där inget att skryta om, särskilt inte om det gäller 5:an eller vad det nu är du går i. Grundskolan är sånt jävla waist of time. lärde mig mer i bilogi, kemi och fysik på två månader i gymnasiet än 9 år i grundskolan. "Waste" of time heter det annars :P Vi alla gör våra fel. 7 till 9an va dom bästa åren i mitt liv so far. Har bara bra minnen från den tiden. Redigerat 20 April 2010 av 90LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg