MExSTHLM Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Green day och Rolling stones :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Muse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Cage The elephant ä ju bra... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Porcupine Tree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Min Idol heter Billy. Nej jag skämtade bara... Men jag har ingen speciell favoritartist, finns många som jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Eminem och Linkin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Cage The elephant ä ju bra... :cool:Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Guns n' roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Headhunterz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Har lyssnat på Michael Jackson i hela mitt liv och även om jag tröttnar ibland så kommer det alltid en period då låtarna känns som om de vore nya. Annars gillar jag också hiphop & r'n'b. Typ Chris Brown. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Hmm, Guns N Roses, Red Hot Chili Peppers och foo fighters just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 antingen sublime eller queens of the stone age Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.