w4nkarN Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e. Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :> Alla utom du? Jag hardscopade inte, det var en jävla snubbe som hardscopade. Sen får du värsta rage och börjar använda noobtube och scar-h. -.- Ingen hardscope dåva? kk, När du tog mig från helikoptern när jag stod vid spawnen? Och dom hardscopade redan från början, inte i slutet som du sa. OnT: Fick just 12-0 på en SND på Rundown, Wow, jag älskar alla snipers som campar i spawnen ^^ Redigerat 9 Maj 2010 av NoXEEE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e. Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :> Alla utom du? Jag hardscopade inte, det var en jävla snubbe som hardscopade. Sen får du värsta rage och börjar använda noobtube och scar-h. -.- Ingen hardscope dåva? kk, När du tog mig från helikoptern när jag stod vid spawnen? Och dom hardscopade redan från början, inte i slutet som du sa. OnT: Fick just 12-0 på en SND på Rundown, Wow, jag älskar alla snipers som campar i spawnen ^^ Jag hardscopade inte -.-. OnT: Kör med magnum tactical knife. :) vad gör scrambler pro? :o Redigerat 9 Maj 2010 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Hardscope är när man sitter och aimar EFTER man har skjutit ett skott. Och om man quickscopar, kan det bli så snabbt att man inte ser att man siktat in på killcam. Edit; 36 killstreak nyss på Karachi, 50-2 slutade matchen :) Redigerat 9 Maj 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 (redigerat) awesome, http://callsign.modernwarfare247.com/ Redigerat 11 Maj 2010 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Klarade nyss ut karriär läget. Fan vad jag hatar Shepheard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Jag hardscopade inte -.-. OnT: Kör med magnum tactical knife. :) vad gör scrambler pro? :o delay claymores, tar typ 3-5 sekunder innan de sprängs :D asbra med rush klasser :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Pwnar sönder i ProMod på COD4! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Mötte nyss CodeMaJic på COD5. Han som ligger på 12:e plats eller något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Såg en som var wannabe OnlyUseMeBlade på PC, men han var för jävla grym. Han fick 41-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBTuBe Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Quickscopar folk sen kör man ju mycket open lobbys.. Nyss prestigat så jag försöker få fall till intervention fick nyss blue tiger! =) Nästa vapen det blir fall på är det nog UMP har 130 hs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Fick nyss Fall på WA2000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Fick precis nuke. Första gången :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg