360Xbox Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Har fått en nuke rampage, har fått 3 nukes idag. Haha. Första på Favela, sen på Invasion och sist Scrapyard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Campar du mycket när du får nuke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Campar du mycket när du får nuke?Njae, när jag ska få Harrier springer jag runt och knivar osv. När jag har fått Harrier så lägger jag mig någonstans och använder den. Då får jag oftast Chopper Gunner, då ligger jag på samma ställe och använder den.Då brukar jag få Nuke medans jag använder Chopper och låter Harriern skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Försöker få Fall på Intervention och Red tiger på Ump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Försöker få Fall på Intervention och Red tiger på Ump.Har fall på båda. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Försöker få Fall på Intervention och Red tiger på Ump.Har fall på båda. :D Vettefan hur du kan vara glad över att ha Fall på UMP. Försöker få Fall på Barrett och Intervention, 50 Hs kvar med Barrett! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Försöker få Fall på Intervention och Red tiger på Ump. Har fall på båda. :D Vettefan hur du kan vara glad över att ha Fall på UMP. Försöker få Fall på Barrett och Intervention, 50 Hs kvar med Barrett! :D Har ju inte gjort det själv dåra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Jag och han har hackat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Hatar MW2 just nu, fast spelar det ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Hatar MW2 just nu, fast spelar det ändå.Löl jag sluta när jag hacka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Är det ingen som spelar COD4 på PC? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Nej, iallafall inte jag. Btw din undertext (vet inte vad man ska kalla det) "Hård, stor, fin" tog du det från när jag skrev om heatons musmatta i setup tråden? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg