zDi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Sniperlobby nyss. Jag snipade med marathon, alla andra med SoH Pro, och jag vann :D Men jag kom in när det var halva kvar :ph34r: Och hade just vakna så jag sög som in i helvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har 720 kills med Chopper nu :) 280 To Go :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Något anus till en kompis som har lånat min CDkey och tagit bort min prestige profil... Nu avinstallerar jag World at War och skiter i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Nuke, På Sub Base :) Tar Silenced. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Nuken jag fick igår, Samtidigt fick jag "Ultimate Sacrifice" "Nuke the enemy team while your team is losing" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Försöker få 1000 kills med Chopper Gunner, har 979. Får typ aldrig chopper nu pga alla noobs, sen igår när jag äntligen fick den så stängs spelet ner så kommer det upp en ruta "server connection timed out" seriöst -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Ingenting för mitt grafikkort har pajat. Det integrerade klarar inte ens BFV på lägsta -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Seriöst! det hände igen, jag fick chopper sen när jag ska fälla upp datorn stängs spelet ner "server connection timed out" WTF!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Nej fy fan! Fick nuke så tog matchen slut, o några matcher efter det var jag två från nuke o blev commando launchad. Började kasta kontrollern i väggen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Kör prepatched MW2 lobbys :) Restistance: FallofMan edition! Folk springer runt med javelin glitch, prepatchade 1887or :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 kör sista banan på Cod 3 (vanliga Xbox) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Kommer vara i en prestige lobby senare ikväll. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg