Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Cod?


Rekommendera inlägg

Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e.

 

Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :>

Alla utom du? Jag hardscopade inte, det var en jävla snubbe som hardscopade. Sen får du värsta rage och börjar använda noobtube och scar-h. -.-

 

Ingen hardscope dåva? kk, När du tog mig från helikoptern när jag stod vid spawnen? Och dom hardscopade redan från början, inte i slutet som du sa.

 

OnT: Fick just 12-0 på en SND på Rundown, Wow, jag älskar alla snipers som campar i spawnen ^^

Redigerat av NoXEEE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst 40200

Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e.

 

Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :>

Alla utom du? Jag hardscopade inte, det var en jävla snubbe som hardscopade. Sen får du värsta rage och börjar använda noobtube och scar-h. -.-

 

Ingen hardscope dåva? kk, När du tog mig från helikoptern när jag stod vid spawnen? Och dom hardscopade redan från början, inte i slutet som du sa.

 

OnT: Fick just 12-0 på en SND på Rundown, Wow, jag älskar alla snipers som campar i spawnen ^^

 

Jag hardscopade inte -.-.

 

OnT: Kör med magnum tactical knife. :)

vad gör scrambler pro? :o

Redigerat av 40200
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hardscope är när man sitter och aimar EFTER man har skjutit ett skott. Och om man quickscopar, kan det bli så snabbt att man inte ser att man siktat in på killcam.

 

 

Edit; 36 killstreak nyss på Karachi, 50-2 slutade matchen :)

Redigerat av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...