Ceto Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Hej allesammans, gillar ni hide n seek ? Nu kan man ansöka om admin på SyndroM-Gaming.se's sevrar! Var ansöker man ? Ansöknings categorin Vad heter eran hemsida? - SyndroM-Gaming.foo.se Vi kommer eventuellt att bygga om alla banor! [ BLOCKS - Blockmaker ] Nu har du chansen att få bygga blocks och få admin. Läs igenom detta : Admin ansökan Hur ansöker man? - Man skapar en ny tråd och ger information. Läs tråden ovan först innan ni gör en ny tråd. Måste man regristrera sig? - Nej det måste man inte Jag kan inte skapa en tråd hur gör man det? - Ovanför sökrutan finns det "Skapa en ny tråd" Det är ganska stor chans att du får admin just nu för vi söker efter admins. Mvh ADMIN på SyndroM-Gaming.se [ BunnY ] Redigerat 24 April 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Hide N Seek rulez! Precis gått med i en clan i CSS, så jag vet inte om jag har tid att spela båda spelen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Låter helfestligt! Men tyvärr är jag redan admin på en rätt stor hns server redan :P Men kan lätt tänka mig att kolla in ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Servrarna blir nere 2-3 dagar! PGA tapetsering av mitt rum. Ni kan ansöka på forumet så länge ( OBS! bara forumet fungerar ) Hemsidan fungerar inte för att jag hostar den med, forumet hostar inte jag så den är fortfarande på.´ MVH admin på SyndroM-Gaming.se [ BunnY ] Redigerat 25 April 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 [citat]SAKER man får GÖRA som ADMIN : Kicka Banna Slaya Slapa Byta banor Göra votes Gaga[/citat] Skriv bara tillgång till 90% av amx_mod_menu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Är inte detta reklam? Bryter la mot reglerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Tydligen inte ZnK. -------------------- Orkar inte skriva 90 % tillgång till amxmodmenu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Hepp, Aja din servern är la ok! Den slår inte oss ännu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 kan ngon hjälpa mig med amxbans?; behöver det akut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 (redigerat) Varför skriver du i denna tråd? Det har inte ens med detta ämne att göra. "Nej, tyvärr gör en egen tråd så kanske vi kan hjälpa dig" Redigerat 10 Maj 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Jag kan titta in imorgon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Tyvärr :( Jag har lagt ner servrarna och clanen för tillfället. Jag har en Dust 2 only nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg