Mezox Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Jag tycker att det är rätt så underhållande på något sätt. Kanske inte strikt sagt roligt, men som sagt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag tycker att det är rätt så underhållande på något sätt. Kanske inte strikt sagt roligt, men som sagt underhållande. Det är vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Haha!! Jag tyckte då att den var rolig! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 PunktarN^ PunktarN^ GoeZz PunkTzZ^ aga1nN Vad är det du vill, CHORDAZBA? Varför är du på mig som flugklister? Gahahaha!Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig? Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 PunktarN^ PunktarN^ GoeZz PunkTzZ^ aga1nN Vad är det du vill, CHORDAZBA? Varför är du på mig som flugklister? Gahahaha!Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig? Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap. Hörru! Det där var inte speciellt snällt sagt han kanske tycker du är på honom så:FUCKING LÄGG AV! :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Gahahaha! Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig? Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap. Haha så rolig du är med dina små satirer, lilla iranier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Gahahaha! Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig? Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap. Haha så rolig du är med dina små satirer, lilla iranier. Men du ska också hålla dig i skinnet ok? För om du är smart så sänker du dig inte till hans nivå got it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Gahahaha! Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig? Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap. Haha så rolig du är med dina små satirer, lilla iranier. Men du ska också hålla dig i skinnet ok? För om du är smart så sänker du dig inte till hans nivå got it? Som du märker är jag ej den som har okontrollerbara rage-utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Gahahaha! Du är patetiskt, du sitter och kommenterar vad jag än skriver och säger nu att jag är på dig? Ignorant och inkompetent är vad du är, ditt fanskap. Haha så rolig du är med dina små satirer, lilla iranier. Men du ska också hålla dig i skinnet ok? För om du är smart så sänker du dig inte till hans nivå got it? Som du märker är jag ej den som har okontrollerbara rage-utbrott. Va menar du med det? Jag har inga rage utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 han menar ej dig slapparen. han menar CHORDAZBA för han får små rage utbrott ibland har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Va menar du med det? Jag har inga rage utbrott. @Facemeat: Precis. @slapparen: Nej självklart har inte du det. Jag pratade om CHORD....ja vafan han nu heter. Redigerat 8 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.