Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Alltså wtf. Dem flesta är liksom, "Vad betyder hej?" Sen den nyaste, Kärlek, Alltså wtf? Någon random p9a som har skrivit "va är a tt knulla?" Så var svaren: "a tt säta en killes snopp i tjejens" WTF? Sätt åldersgräns på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Support :rolleyes: Hälften av alla frågesporter som skapas är inte srs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Låter oerhört onödigt. Frågesporterna är bara en pytteliten del av sidan, dessutom används den knappt vad jag vet. Du får väl kolla vem som har gjort den innan, eller så får du försöka leva med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Efter att du gjort en quiz så kan du anmäla den. I fallet med ovanstående så är det bara att anmäla så försvinner den och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Efter att du gjort en quiz så kan du anmäla den. I fallet med ovanstående så är det bara att anmäla så försvinner den och liknande.Jag har anmält sjukt många, Har aldrig hänt nåt åt det. Skaffa en speciell frågesport moderator, Jag kan vara frivillig om så är fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Så länge quizen ligger under kategorin "oseriös" är det väl inte så farligt, annars är det bara att anmäla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Alltså wtf. Dem flesta är liksom, "Vad betyder hej?" Sen den nyaste, Kärlek, Alltså wtf? Någon random p9a som har skrivit "va är a tt knulla?" Så var svaren: "a tt säta en killes snopp i tjejens" WTF? Sätt åldersgräns på skiten. Skrattade som fan. Men som WASD sa, om dom är i "oseriösa" så spelar det ingen roll. Men annars får du väl anmäla eller pm'a admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hittade en... Fråga: a Svar 1: a Svar 2: a Svar 3: a Svar 4: a Sedan blev det b, sen c, osv. Må klassas som oseriös, men vad fasiken är syftet med det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Jag tror att det är för att testa hur bra man är på att gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.