MonkeyPants Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 En träkniv, orkar dock inte lägga upp en bild på den. En smörkniv alltså? Högst troligen, eftersom det är ett lämpligt föremål att göra i slöjden. Mjo, men det är inte så ofta jag hör "träkniv". OnTopic: Det senaste jag gjorde var en pall, som jag gav min syrra när hon fyllde år. Går i 8an nu så jag har inte slöjd. Men i 9an får jag väl se vad vi får för uppgifter, och om man sen isf kommer få välja själv. Jag gjorde en träkniv, en kniv av trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 gjort mängder av grejjer, det jag använder mest är smörkniven från 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Fick faktiskt göra en pipa i höstas, sålde den till en snubbe i 8an för 250 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 När jag gick i... 8:an kanske det var? Jag vet inte.. men jag gjorde ett sånt där dockhus åt min kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 knivställ det är ett av de finaste sakerna jag gjort(det va askneppigt pappas japanska jätte kniv fick ju knappt plats) Fick faktiskt göra en pipa i höstas, sålde den till en snubbe i 8an för 250 spänn. jädra gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Den senaste jag gjort och den bästa jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 En ring av äkta silver som det står Kevin på. Gjorde en annan till min farsa där det står "Robert". :) Äkta silver!!?? Det skulle aldrig min skola ha råd med xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 En ring av äkta silver som det står Kevin på. Gjorde en annan till min farsa där det står "Robert". :) Äkta silver!!?? Det skulle aldrig min skola ha råd med xD Ja, jag vart ju också lite snopen när läraren sade "Nu ska ni göra en ring av äkta silver" Men oslipat/ofinat silver är ju inte så dyrt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 En ring av äkta silver som det står Kevin på. Gjorde en annan till min farsa där det står "Robert". :) Äkta silver!!?? Det skulle aldrig min skola ha råd med xD Ja, jag vart ju också lite snopen när läraren sade "Nu ska ni göra en ring av äkta silver" Men oslipat/ofinat silver är ju inte så dyrt :P Och du tror inte att hon skämtade?Om det är någon rik privatskola för bortskämda barn så kunde det kanske vara äkta. Gjorde faktiskt ett sorts datorbord du kan ha på magen, Men jag pajade det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Skulle bli ett emo, men det ser fan ut dom dreadlocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Skulle bli ett emo, men det ser fan ut dom dreadlocks. Zombie! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.