gozo Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 hemtelefon: "Ja hallå det är [mitt namn]." Mobiltelefon: oftast det samma av enkelhet, men ibland säger jag något annat beroende på vad det är för person som ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Hemtelefon: Hej det är [mitt namn] Mobilen: "Ja hallö", om det är nån jag känner, annars är det som på hemtelefonen Redigerat 7 Maj 2010 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 "allå' allå' 'emliga armén?" "Slavcentralen AB" eller "Hej det är [Mitt namn]" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hem: Hej, det är ******* Mobil: Samma eller bara hej Jag säger båda jättesnabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Brukar svara med vårt telefonnummer om jag inte känner igen numret på den som ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefonen blir de oftast "Hej de är Alexander", på mobilen däremot beror de på vem som ringer, dolt nummer blir de bara ett "Hallå?", föräldrar blir de oftast bara "Tja" och vänner blir de oftast random beroende på vilket humör jag befinner mig i. Intressant tråd -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 jag säger bara Gustav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hej, det är *****. Och Hallå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 "Vad?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Blir alltid "Hallå", oavsett situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Hemtelefon: "Hej, det är [mitt namn/efternamn]." Mobil: "Tony's pizzeria, vad vill ni beställa?" På en tillgjord dialekt ofc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Okänt nummer: Hello? Orkar inte försöka med något annat, är neutralast så. Känt nummer: Tja, hej och tjena är vanligast. Mushimushi funkar ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.