link_91 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Har några frågor? 1.Hur får man magi? 2.Jag har blivit stor, men när jag ska bli liten igen i Temple of Time så står Sheik ivägen, hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 onödigt att svara då <_< 1. menar du magimätare? isf ska du upp som liten till death mountain och snacka med fairyn så får du det. 2. DU måste nog klara forest temple först tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 magi får man i zoras domain (fontain) när man är stor. när man är liten så får man en annan magisten vid sidan av slottet. den tredje magistenen minns jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 magi får man i zoras domain (fontain) när man är stor. när man är liten så får man en annan magisten vid sidan av slottet. den tredje magistenen minns jag inte. Magi får man som liten uppe på deth maontin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) Man får det uppe på deth mountain man ska spränga bort två stenar och följa stigen(eller vad man nu ska kalla det) man kommer behöva klättra en gång. När man är högst upp ska man inte gå in man spränga en sten till vänster om ingången sen ska man spela Zeldas Lullaby så kommer fen fram som man får magi av. :D Redigerat 25 April 2004 av bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 så fort du får tex dins fire som tar magi så får du samtidigt en magimätare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg