Shockwave Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 ...medllemmar? jag hitta sidan själv och pröva och har sagt det till andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 En kompis tipsade mej om att de hade bra fusk på sidan! Sen börjde jag kolla i pokémon R/S tråden, då tänkte jag: Detta kan nog vara någonting för mej! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D ungefär samma som Rowyn fast min kompis tipsade mig om fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D är fuskarna.nu inte lika roligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 fuskarna.nu är fuska.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 kanske det var ja :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag minns inte hur jag hittade denna sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Minns inte! ja har vatt medlem här från typ när de startade! o de va ett bra tag sen, o de har ju bytat namn en del gånger på vägen osså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag sökte bara på www.fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har varit medlem än Låååååååååååång tid... Det vet mina gamla vänner! En av mina kompisar sa att det var en fusksida, så att jag testade den, och kikade på diskussionsforumet, och då blev jag medlem....Det var ju efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D samma HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.