Shadow of Darkness Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D hmm.... då har jag sett dig på fuskarna.nu du hade en bild från Galleriet eller hur ? Själv tipsade min kompis mig om en fusk sida (Fuskarna) sen gick jag in på Forumet och sen började jag skriva innlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 först innan jag blev medlem var jag här bara för fusken men sen blev jag medlemm!!! :rolleyes: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 först innan jag blev medlem var jag här bara för fusken men sen blev jag medlemm!!! :rolleyes: :P jag me :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag har varit me länge är ju medlemsnummer 38 så jag har varit me länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D Jag var inte md i Fuskarna.nu och har tidigare medlemsnr än dig..hur går det ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag var också medlem på Fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag var också medlem på Fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 oj råkade dubbel posta sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag var medlem på ett annat forum och såg att några andra var medlemmar här så jag gick in och tyckte detta va bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag bara tittade på vad andra skrev i första forumet ;) sen typ 2 veckor innan de bytte sida första gången så började jag skriva och började gilla forumet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 25 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Och när man råkar dubbelposta ska man ju göra ett inlägg till och be om ursäkt så att det blir tre inlägg i rad istället, eller hur? <_< ÄNDRA inlägget.. Men nu ska vi inte gå offtopic.. Jag har ju redan skrivit, men jo, jag var medlem på fuskarna.nu osså.. Många som var meldemmar där är inte det här, saknar dem oerhört mycket.. anmäl inte skrivca vad dom gorde fel :angry: kanske jag gorde fel nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag va medlem på Fuskarna sen blev jag mer aktiv här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.