Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) Ledarna: Manga Master och Rowyn Medlemmar: Fuzzie, Crapp, Pokéman och ps2_boy! Redigerat 24 April 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag vill vara med läst alla db och har alla.... hållet på med one piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Glömde säga: Jag har läst 10 DB pocketar/böcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag vill va med.. Jag har ett Gruppforum..(OBS ej mod) kan jag bidra med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Ja du är med Silver Star men vi får se. Ska snacka med Manga Master först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Battle angel Alita då??? Den är asbra, manga rockar snurren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Förlåt, jag har kanske legat under en sten i två år så jag undrar: Vad är manga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Battle angel Alita då??? Den är asbra, manga rockar snurren! Jaså fanns den?Men har den kommit in i sverige då?? Broder Kassler: Det är en Svart Vit pocket bok som är tecknad. Mycket roliga scener är det och den är precis som Anime fast Svartvit och i en pocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Det behöver inte vara svartvitt och i pocket. Bara det är japanska serier så är det manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag har 42 Db böcker 2 Db filmer 1 Db T-Shirt 1 Db gameboy advance spel Kan jag bli medlem Snälla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Ja det är ju klart Mario_Master! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) Knuck vi snackas vid! ok bra att vi har många medlemar. Det blir ett Grupp forum av det hoppas jag. I forumet kommer vi att snacka om vilka mangor som är bra, ha omröstningar och annat! vi vill ha fler medlemar i klubben också Redigerat 25 April 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.